koyndouros
 
Την τελευταία του πνοή άφησε σε ηλικία 90 ετών ο πολυβραβευμένος σκηνοθέτης Νίκος Κούνδουρος. 

Γεννήθηκε στην Αθήνα, αλλά οι γονείς του, από ατελείωτες γενιές Κρητικοί, δεν ανέχονταν να πολιτογραφηθεί σαν Αθηναίος. Τον μετέφεραν στην Κρήτη, τυλιγμένο σε μία πάνα, ώστε να γραφτεί στα δημοτολόγια του Αγίου Νικολάου της Κρήτης στις 15 Δεκεμβρίου του 1926. ΄Ηταν γιος του δικηγόρου και πολιτικού Ιωσήφ Κούνδουρου.
 
Σπούδασε ζωγραφική και γλυπτική στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών της Αθήνας από την οποία και αποφοίτησε το 1948. Κατά το Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο είχε ενταχθεί στις τάξεις του ΕΑΜ-ΕΛΑΣ, και μετά τον πόλεμοεξορίστηκε στη Μακρονήσο, λόγω των αριστερών φρονημάτων του.
 
Στα 28 του χρόνια αποφάσισε να ασχοληθεί με τον κινηματογράφο.
 
Ξεκίνησε τη σταδιοδρομία του ως σκηνοθέτης με τη Μαγική Πόλη (1954), όπου συνδύασε τις επιρροές του από το νεορεαλισμό με την εικαστική του ματιά. Με το σύνθετο και πρωτοποριακό έργο Ο Δράκος (1956), ο Νίκος Κούνδουρος καθιερώνεται. Ακολούθησαν "Οι παράνομοι" (1958), «Το ποτάμι» (1959), «Μικρές Αφροδίτες» (1963), «Το πρόσωπο της Μέδουσας» (1967), «Τα τραγούδια της φωτιάς» (1974), «1922» (1978) κ.ά.
Υπενθυμίζεται ότι τα ξημερώματα της 21 Οκτωβρίου του 2010, έπεσε θύμα ληστείας στο σπίτι του στο Μετς, από 3 μασκοφόρους τους οποίους η αστυνομία δεν κατάφερε να εντοπίσει, ενώ ο ίδιος μεταφέρθηκε στην εντατική μονάδα του νοσοκομείου «Γεώργιος Γεννηματάς». Υπήρξε θύμα ανάλογης ενέργειας και 2 μήνες νωρίτερα.

Διακρίσεις

Ο Ν. Κούνδουρος έχει  αντιπροσωπεύσει τον ελληνικό κινηματογράφο πολλές φορές στο εξωτερικό όπως στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Βενετίας το 1953 και 1956, στο Φεστιβάλ Βερολίνου το 1958, 1963 και 1967. Έχει επίσης τιμηθεί με το Πρώτο Βραβείο σκηνοθεσίας στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης και Βερολίνου το 1963 για την ταινία «Μικρές Αφροδίτες» καθώς και για την ταινία του «Το ποτάμι» στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης το 1959.
 
Ειδικότερα για την ταινία «Μικρές Αφροδίτες» τιμήθηκε και με το Βραβείο της Διεθνούς Ένωσης Κριτικών Κινηματογράφου. Η δε ταινία του «Ο Δράκος» χαρακτηρίστηκε ως η καλύτερη ελληνική ταινία στη δεκαετία του 1950-1960. Τόσο η ελληνική όσο και η γαλλική και αγγλική τηλεόραση έχουν προβάλει κατ' επανάληψη ταινίες του Κούνδουρου.
 
Σημειώνεται επίσης πως αντίγραφα (κόπιες) πολλών ταινιών του βρίσκονται στο Ευρωπαϊκό Μουσείο Κινηματογράφου, στη Γαλλική Ταινιοθήκη καθώς και στο Μητροπολιτικό (Μητροπόλιταν) Μουσείο της Νέας Υόρκης.

Φιλμογραφία

Σινεμά
  • Μαγική πόλις (1954)
  • Ο δράκος (1956)
  • Οι παράνομοι (1958)
  • Το ποτάμι (1960)
  • Μικρές Αφροδίτες (1963)
  • Vortex ή Το πρόσωπο της Μέδουσας (1967)
  • Τραγούδια της φωτιάς (1975)
  • «1922» (1978)
  • Μπορντέλο (1984)
  • Μπάυρον: Μπαλλάντα για ένα δαίμονα (1992)
  • Οι φωτογράφοι (1998)
  • Το Πλοίο , English: The Ship (2011) by Showtime Productions 
Τηλεοπτικά ντοκιμαντέρ
  • Ιφιγένεια εν Ταύροις (1991)
  • Αντιγόνη (1994)
  • Ελληνιστί Κύπρος
Ο «κοσμικός» Νίκος Κούνδουρος
 
Ο Ν. Κούνδουρος δεν έγινε γνωστός μόνο για τις ταινίες του. Προσωπικότητα larger than life, όπως θα έλεγαν οι εγγλέζοι, ενέπνεε έντονα αισθήματα στους ανθρώπους που τον πλησίαζαν και ανάμεσα στους φίλους του συγκαταλέγονταν διασημότητες από τα μήκη και τα πλάτη της γης. Πασίγνωστη ήταν η σχέση του με τους Beatles, οι οποίοι κατέφυγαν αρκετές φορές στη βίλα του έξω από τον Άγιο Νικόλαο, ένα εκπληκτικό σπίτι με ιδιωτική πρόσβαση στην ακτή και πανοραμική θέα στο πέλαγος το οποίο βγήκε πριν από κάποιο διάστημα στο σφυρί.

arleta2

Μάχη για τη ζωή της δίνει η αγαπημένη τραγουδίστρια με τους γιατρούς να καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια να την κρατήσουν στη ζωή

Στην εντατική νοσοκομείου της Αθήνας νοσηλεύεται η τραγουδίστρια Αρλέτα η οποία περνά δύσκολες ώρες.

Τα τελευταία 24ωρα είναι κρίσιμα για την υγεία της αγαπημένης τραγουδίστριας που δίνει μάχη για τη ζωή της με τους γιατρούς να καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για να την κρατήσουν στη ζωή.

Τα προβλήματα της υγείας της 71χρονης Αρλέτας δημιουργήθηκαν μετά την εγκεφαλική αιμορραγία που υπέστη το 2008, λίγο πριν από μια προγραμματισμένη συναυλία της.

Ωστόσο παρά τη σοβαρότητα της κατάστασης της υγείας της τότε, είχε καταφέρει να αναρρώσει. Ολοι ελπίζουν ότι το ίδιο θα συμβεί και τώρα.

xatzinikolaou

Το δελτίο Τυπου ήταν έτοιμο απο χθες.

Ο ΑΝΤ-1 εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία αναφέρει τα εξής:

Ο ΑΝΤ1 ανακοινώνει ότι ο Νίκος Χατζηνικολάου αναλαμβάνει την παρουσίαση του κεντρικού Δελτίου Ειδήσεων του σταθμού από τη Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2017.

Τέλος, δεν έχει γίνει ακόμα γνωστό αν ο παρουσιαστής εκτός από το δελτίο ειδήσεων θα παρουσιάζει, στο κανάλι του Αμαρουσίου, και την επιτυχημένη πολιτική εκπομπή, enikos.

Ενοχλημένη η Χούκλη με τον ΑΝΤ1...Χούκλη αποχαιρέτησε μόνο τους δημοσιογράφους...

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η αλλαγή σκυτάλης στην παρουσίαση του κεντρικού δελτίου ειδήσεων του ΑΝΤ1 έγινε με άκομψο τρόπο ως προς το πρόσωπο της Μαρίας Χούκλη.

Και μπορεί η δημοσιογράφος με διάφορες ευκαιρίες να είχε εκφράσει την επιθυμία να κλείσει τον κύκλο της καριέρας της που αφορούσε στην παρουσίαση δελτίων ειδήσεων... τελικά οι όροι με τους οποίους γίνεται αυτό είναι τουλάχιστον προβληματικοί!

Βεβαίως από μόνο του το περιβάλλον είναι προβληματικό... αφού τίποτα πια σε αυτή τη χώρα δεν είναι κανονικό... Παρόλα αυτά οι λεπτομέρειες πάντα κάνουν τη διαφορά και βοηθούν στο να κρατηθούν ορισμένα προσχήματα... ώστε να μην «τραυματιστούν» επαγγελματικές σχέσεις χρόνων, αλλά και καριέρες που χτίστηκαν με κόπο και θυσίες.

Δυστυχώς όμως η διάρκεια και το βάθος της κρίσης έχει δηλητηριάσει και ισοπεδώσει τα πάντα... Όλοι και όλα είναι αναλώσιμα... Ο κανόνας πλέον στην αγορά συμπυκνώνεται στη γνωστή φράση «ο θάνατός σου, η ζωή μου»!

Έτσι η Μαρία Χούκλη δυσαρεστημένη από την εξέλιξη των πραγμάτων, αλλά κυρίως ενοχλημένη με τη συμπεριφορά του καναλιού απέναντί της για τον τρόπο με τον οποίο την αντιμετωπίζει στο πλαίσιο των αλλαγών που πραγματοποιεί στον ενημερωτικό του τομέα... λέγεται ότι ήδη αποχαιρέτησε, δηλώνοντας ότι δεν θα ξανά εμφανιστεί στα δελτία.

Μάλιστα σύμφωνα με ορισμένες μαρτυρίες, χαιρέτησε μόνο τους συναδέλφους της δημοσιογράφους και όχι τη διοίκηση εκδηλώνοντας με αυτόν τον τρόπο την πικρία της.

Άλλωστε όπως αρκετοί έλεγαν κατά τη διάρκεια της χθεσινής ημέρας στα γραφεία του καναλιού... η ευθύνη για τις κακές επιδόσεις του δελτίου ειδήσεων δεν ήταν της Μαρίας Χούκλη, αλλά πρωτίστως της διεύθυνσης ειδήσεων.

Όπως και να ‘χει η Μαρία Χούκλη πλέον αποτελεί παρελθόν για τον ΑΝΤ1 που αποφάσισε να γυρίσει σελίδα... στο μέσο της σεζόν – ομολογουμένως, άγαρμπα... αφού ακόμη και στελέχη του καναλιού αιφνιδιάστηκαν για τον τρόπο με τον οποίο η επιχείρηση αποφάσισε να ολοκληρώσει τη συνεργασία της με τη δημοσιογράφο.

Δεν είναι τυχαίο όμως, ότι αρκετοί μιλούσαν για στραπατσάρισμα της παρουσιάστριας... κάτι που θα μπορούσε να αποφευχθεί αν όλα γίνονταν πιο προσεκτικά και λιγότερο βιαστικά

lazopoulos

Μέσα από το blog του στο altsantiri.gr και το άρθρο με τίτλο «Να πάει και να μην ξανάρθει!» (σ.σ. το 2016), ο Λάκης Λαζόπουλος σχολιάζει τις τελευταίες εξελίξεις στην πολιτική επικαιρότητα με αιχμηρές εκφράσεις.

Αίσθηση προκαλεί η αρνητική -μετά από καιρό- αναφορά του στην κυβέρνηση και τη σχέση που δεν έχει με τους εργαζόμενους στον ιδιωτικό τομέα.

Ο γνωστός κωμικός λέει ότι θα μιλήσει κάποια στιγμή με σαφή τρόπο σε όσα αφορούν τον ίδιο, ενώ δεν αφήνει ασχολίαστη και την περίφημη ρόδα του Συντάγματος.

Το κείμενο του:

Το 2016 φεύγει. Οι φόροι όμως μένουν, ο ΕΝΦΙΑ μένει, η απελπισία μένει και μαζί με την μάταιη προσμονή, θα πίνουν πικρό καφέ στον προθάλαμο του μέλλοντος.

Αλυσοδεμένη η χώρα εδώ και εφτά χρόνια στον βράχο των μνημονίων, ως νέος Προμηθέας Δεσμώτης, κατασπαράσσεται από τα όρνεα των δανειστών.

Είμαστε η πρώτη χώρα αποικία της Ευρώπης, είμαστε κρατίδιο της Γερμανίας, όπου ο νέος τύραννος του αιώνα μας, ο κύριος Σόιμπλε κάθε μέρα μας υβρίζει, μας εμπαίζει, μας κοροϊδεύει, απαιτεί και συνθλίβει ανενόχλητος τη χώρα μας. Μας πατάει κάτω, όπως πατάμε τη γόπα ενός τσιγάρου για να σβήσει.

Προστάτες του οι απανταχού πληρωμένοι της δημοσιογραφίας, με τους δικούς μας προεξάρχοντες και προεξέχοντες, οι οποίοι παραχαράσσουν την ιστορία με σκοπιμότητα για την οποίαν ελπίζω να μιλήσει κάποτε ο ιστορικός του μέλλοντος. Και εύχομαι ολόψυχα να μην είναι κι αυτός εντεταλμένος.

Εφτά χρόνια μετά, το χρέος δεν είναι βιώσιμο και η υποταγή στη λογική αυτή δημιουργεί ασφυκτικό αδιέξοδο. Συνεχίζουμε να πληρώνουμε αυτό που δεν αποπληρώνεται. Το χρέος αυτό είναι άπειρο. Μόνο εάν γίνει συγκεκριμένο και βιώσιμο μπορεί η χώρα να περάσει στην ανάπτυξη. Αλλιώς η ανάπτυξη θα είναι μονίμως καθ’ οδόν.

Οι δανειστές είναι αδίστακτοι. Δεν υπάρχει άλλη λέξη. Είναι δημοσιονομικά τέρατα. Βλέπω στις ταινίες όπου τερατόμορφα όντα και βάρβαροι με τσεκούρια κόβουν κεφάλια και μπροστά στον Σόιμπλε μου φαίνονται αστείοι.

Είναι αυτοί όλοι οι Κομισσιονάριοι τα χειρότερα τέρατα, τα τέρατα του αιώνα μας, οι γραβατωμένοι αληταράδες που κατασπαράσσουν χώρες με το δίκιο του δανειστή παραμάσχαλα. Ο πιο μοντέρνος μεσαίωνας. Δεν σε καίνε στην πυρά, σε καίνε στα δάνεια.

Όμως κάποιοι παρέδωσαν τη χώρα μας σε αυτούς

Πρώτος στην εθνική ιστορία υποταγής, ο Σημίτης, έθεσε τα θεμέλια της υπερχρέωσης και ο Γιώργος Παπανδρέου που τον διαδέχτηκε στο ΠΑΣΟΚ, υπέγραψε την καταστροφή της χώρας με την ένταξη στο ΔΝΤ. Τώρα γυρνάει στα γυμναστήρια και τρέχει στον διάδρομο, αλλά χωρίς να τον κυνηγάει κανένας, φορώντας γυαλιά Oakley, ο καταστροφέας των ζωών μας.

Όλοι αυτοί όμως θα παραμείνουν στο απυρόβλητο, θα έρχονται και θα επανέρχονται στην εξουσία με διαφορετικές μορφές.

Είναι οι άνθρωποι του γερμανικού μπλοκ. Σημίτης, Κυριάκος, Βενιζέλος (μετά τα υποβρύχια), Άδωνις (μετά την στροφή του και την στήριξη των γερμανικών εξοπλισμών), Θεοδωράκης (γεννημένος πρόθυμος).

Ετοιμάζονται τώρα να φτιάξουνε ένα κεντροαριστερό κόμμα Σημιτικής ραφής, το οποίο θα ενώσουν μετεκλογικά με τον Κυριάκο. Εκεί μέσα θα φορτωθεί και ο Βενιζέλος ώστε να μη μετακομίσει μόνος του στον Κυριάκο αλλά μέσω σχηματισμού για τη σωτηρία της πατρίδας, και τα λοιπά και τα λοιπά.

Από την άλλη πλευρά είναι ο ΣΥΡΙΖΑ, το ΚΚΕ και το ΠΑΣΟΚ της Γεννηματά, οι οποίοι όμως δε βρίσκονται σε μεταξύ τους συνεννόηση. Η Χρυσή Αυγή είναι απομονωμένη, αλλά εάν χρειαστεί να συνεργαστεί θα πάει κατά εκεί που νιώθει πιο συγγενής.

Η ακροδεξιά είναι το «άτακτο» παιδί της δεξιάς. Η δεξιά είναι η μανούλα που το γέννησε.

Ακούσαμε αυτές τις μέρες ότι και τον Σαμαρά ο Σόιμπλε τον έριξε. Ασφαλώς δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Αυτή είναι μία από τις συνήθεις κατασκευασμένες ειδήσεις των γερμανικών υπηρεσιών, σε συνεργασία με το εγχώριο αληταριό. Θέλει να μας πει η είδηση αυτή ότι ο Σόιμπλε δεν διακρίνει δεξιούς και αριστερούς, αλλά απομακρύνει αυτούς οι οποίοι δεν τηρούν απλά το πρόγραμμα δημοσιονομικής προσαρμογής. Ο Σόιμπλε θέλει υποτακτικούς, θέλει κυβερνήσεις προφυλακτικά κι όποιος αντέχει τον τρελαίνει.

Αυτά είναι όσα συμβαίνουν, αλλά δεν είναι αυτά τα οποία αφορούν τους Έλληνες σε πρώτο βαθμό. Τον Έλληνα σήμερα τον απασχολεί ότι απλά δεν μπορεί να ζήσει.

Ότι παλεύει με τεράστια δυσκολία, καθημερινά, για τα πιο απλά πράγματα. Ότι μετράει τις μπουκιές του, ότι έχει περιορίσει τα πάντα, ότι όλη τη μέρα πληρώνει φόρους και άλλους φόρους, με χειρότερο τον ΕΝΦΙΑ, αυτό το τρισάθλιο κατασκεύασμα του Βενιζέλου που μαζί με το PSI και τον νόμο περί ΜΗ ευθύνης υπουργών, που είναι δικής του εμπνεύσεως, τον κατατάσσουν στους σκληρότερους της μεταπολίτευσης.

Η Αριστερά ξέχασε τον ιδιωτικό τομέα

Η κατάσταση όμως δεν παλεύεται και την ευθύνη δεν μπορεί να την έχει άλλος παρά η κυβέρνηση που κυβερνάει. Το η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ δεν πρέπει να μείνει στην ιστορία ΩΣ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΔΕΞΙΑ.

Η ανεργία ήτανε στο 27%, ακούμε ότι πήγε στο 23%, αλλά έχουνε φύγει 300 χιλιάδες νέοι άνθρωποι. Αν αυτοί προστεθούνε η ανεργία είναι πάνω από το 30%.

Η Δεξιά δεν τους μέτραγε, αλλά η Αριστερά ας τους μετρήσει.

Όλη η ανεργία προέρχεται από τον ιδιωτικό τομέα. Κάνεις δημόσιος υπάλληλος δεν έχασε τη δουλειά του. Η Αριστερά προστατεύει τους δημόσιους υπαλλήλους και τους συνταξιούχους και πολύ καλά κάνει. Το ίδιο όμως πρέπει να κάνει και με τον ιδιωτικό τομέα.

Είναι απαραίτητο να προστατευτεί και ο ιδιωτικός τομέας, τον οποίον η Αριστερά ξέχασε ότι υπάρχει στη χώρα αυτή.

Οι επιχειρήσεις πληρώνουν τους εργαζόμενους, όσες ακόμα πληρώνουνε, σε τρεις μήνες, σε οκτώ, σε 12. Και σχεδόν σύσσωμος ο ιδιωτικός τομέας ζει με έναντι.

Ζούμε στον αστερισμό του έναντι.

Αλλά οι φόροι δεν πληρώνονται έναντι. Το κράτος αντιμετωπίζει το ίδιο τον δημόσιο υπάλληλο και το ίδιο τον ιδιωτικό, ενώ παρέχει παντελώς διαφορετική προστασία. Δηλαδή ο δημόσιος υπάλληλος, ο οποίος εισπράττει, μπορεί να είναι και συνεπής τους φόρους του.

Ο ιδιωτικός υπάλληλος που παίρνει έναντι, πως έχεις απαίτηση να είναι συνεπής απέναντι στις υποχρεώσεις του; Και βεβαίως δεν θα πάει το αφεντικό φυλακή που δεν τον πληρώνει, αλλά ο εργαζόμενος παρότι δεν πληρώνεται.

Νομίζω ότι η Αριστερά έχει αποκτήσει μία εχθρική σχέση με τους ιδιώτες και δημιουργεί μία διαχωριστική γραμμή προστασίας, η οποία δεν είναι ανεκτή από την κοινωνία.

Εκεί άλλωστε είναι που έχει κερδίσει πόντους ο Μητσοτάκης, επειδή ακριβώς εισπράττει τη δυσφορία αυτή. Το μίσος, στις οικονομικές κρίσεις και στις δύσκολες εποχές, είναι το φυτό που ανθίζει. Αυτοί που χάνουν τις δουλειές τους στον ιδιωτικό τομέα θέλουν να χάσουν τις δουλειές τους οι «τεμπέληδες» στο δημόσιο τομέα.

Ο θυμός μονοδρομεί τις σκέψεις.

Τι λέει ο κόσμος εδώ στο ταξί σου που μπαίνει, ρώτησα έναν ταξιτζή.

-Έχει θυμό, λέει. Θα του δείξω εγώ του Τσίπρα.

–Τον Μητσοτάκη δεν τον ξέρουνε, του λέω; Δεν είναι καινούργιος να πεις.

-Α! Μου λέει ο Έλληνας δεν έχει πρόβλημα αν ο κλέφτης είναι κλέφτης, ο Έλληνας δεν θέλει ο φίλος του να του πει ψέματα. Θεωρεί ότι ο Τσίπρας δεν του εξηγήθηκε σταράτα.

Μεταφέρω ακριβώς τα λόγια, επειδή πάντα τα λόγια των άλλων τα προσέχω σαν γυαλικά, για να μη σπάσουν στο δρόμο.

Υπάρχει λοιπόν η αδιαφορία της Αριστεράς απέναντι στον ιδιωτικό τομέα και μία εχθρότητα, η οποία εξαντλείται σε μία άνευ προηγούμενων φορολόγηση διαλυτική της ζωής, του μέλλοντος και της προοπτικής.

Οι Έλληνες ψήφισαν ΟΧΙ στο δημοψήφισμα έχοντας μια νοητή γραμμή στην οποία η χώρα θα μπορούσε να προχωρήσει μπροστά. Δεν μπορούμε λοιπόν να πάμε πίσω. Η Αριστερά μετρώντας τις συνέπειες του να πάει η χώρα στη δραχμή υπαναχώρησε.

Αλλά είδε πόσο δύσκολο είναι να επιβάλλει ακόμα και αυτό το επίδομα που αποφάσισε να δώσει στους συνταξιούχους. Σηκώθηκε αμέσως ο Σόιμπλε να τη βάλει τιμωρία.

Ο Σόιμπλε, αν μετρήσουμε τις δηλώσεις που έχει κάνει για τη χώρα του και για τη χώρα μας να είστε σίγουροι ότι έχει κάνει περισσότερες δηλώσεις για μας. Και είναι όλες δηλώσεις μίσους, εχθρότητας και τιμωρίας.

Όπως και να έχει η Αριστερά έκανε πίσω και πηγαίνοντας πίσω θα συναντήσεις και τον Μητσοτάκη, θα συναντήσεις και τον Σαμαρά, θα συναντήσεις και την μεταπολίτευση η οποία έχει βρωμίσει τον τόπο.

Όμως αυτή είναι η μοίρα του καθαρού νερού όταν μπλέξει με το βρώμικο. Βρωμίζει κι αυτό.

Το 2017 η Ελλάδα έχει έναν δρόμο. Μπροστά. Αλλιώς θα πέσουμε ξανά στον βόθρο της μεταπολίτευσης.

Θα είναι πρωθυπουργός ο Μητσοτάκης, Πρόεδρος Δημοκρατίας ο πατέρας Μητσοτάκης, η Ντόρα βέβαια στο ταμείο (εννοώ στο υπουργείο οικονομικών), οι Βενιζέλος και Άδωνις σε ρόλο δεξιού και αριστερού εξαπτέρυγου. Ο Κώστας Μπακογιάννης θα ηγείται κεντροαριστερού συνασπισμού, ο οποίος θα διαδεχθεί τον Κυριάκο, όταν κάνει κι αυτός τη βόλτα του πάνω στα πτώματα της κρίσης.

Τα κόμματα πρέπει να απαντήσουν γραπτώς, χωρίς περιστολές και χωρίς βρώμικες υποπαράγραφους.

Είναι το χρέος βιώσιμο; Θέλουμε να κοπεί το χρέος όλοι μαζί; Θέλουμε το ΔΝΤ να συνεχίσει να είναι στη χώρα μας;

Χρειάζεται κοινή απόφαση για αυτό το μείζον θέμα. Από όλους.

Όχι ήξεις-αφίξεις. Όχι δόλιες απαντήσεις, όχι απαντήσεις που να αποφεύγουν να απαντήσουν. Με σαφήνεια. Να απαντήσουν τα κόμματα με σαφήνεια απόλυτη.

Ποιες είναι οι θέσεις τους. Δεν μπορεί η Αριστερά να υπόσχεται τέλος των μνημονίων και να υπογράφει το τρίτο και δεν μπορεί ο Μητσοτάκης να υπόσχεται παροχές και καλύτερη ζωή, και με ένα τηλεφώνημα να αρνείται να δοθεί και αυτό το μικρό επίδομα στους συνταξιούχους.

Και ένας λαός δεν πρέπει να ξεχνάει ότι δε χρειάζεται να πορεύεται μόνο με αυτούς που είναι μπροστά του.

Μπορεί να επιβάλλει καινούργιους ανθρώπους στην ιστορία, όχι καναλο-τοποθετημένους ούτε Γερμανο-φτιαγμένους. Ούτε εντεταλμένους των μεγαλοσυμφερόντων.

Το 2017 έχουμε έναν μόνο δρόμο. Μπροστά. Ανατρεπτικά μπροστά.

Υ.Γ.: Δεν μου αρέσει να χρησιμοποιώ το site για να απαντώ ποτέ σε πράγματα που αφορούν εμένα τον ίδιο. Το θεωρώ στοιχειώδη σεβασμό απέναντι στους αναγνώστες.

Έμαθα πάντα να κάνω υπομονή και να περιμένω. Ένα είναι σίγουρο πως όταν θα μιλήσω θα είμαι πολύ σαφής.

Καλή μας χρονιά!
Με Υγεία. Υγεία. Υγεία!

Υ.Γ. 2: Στεναχωρήθηκα που κατέβασαν αυτή την ρόδα από το Σύνταγμα. Δεν πρόλαβα να δω την Αθήνα από ψηλά. Κρίμα. Θα βλέπαμε την εξαθλίωση πανοραμικά. Θα παραμείνουμε λοιπόν στα κοντινά πλάνα.

Μεταξύ μας, αυτό το 2016 να πάει και να μην ξανάρθει.

altsantiri

leousi

Συνεχίζει να βρίσκεται σε κρίσιμη κατάσταση η Βιργινία Λεούση.

Η γνωστή αστρολόγος νοσηλεύεται μετά την ανακοπή που υπέστη το περασμένο Σάββατο.

Στο πλευρό της, αυτές τις δύσκολες ώρες είναι ο σύζυγός της Μιχάλης Σεράτος, τα παιδιά της Αποστόλης και Άντα και όλα τα αγαπημένα της πρόσωπα.

Ο γιος της Αποστόλης μίλησε στην Tatiana Live για την κατάσταση της υγείας της. "Αναπνέει μόνη της και ελπίζουμε σύντομα να γίνει καλά και να είναι κοντά μας", αναφέρει ανάμεσα σε άλλα.

tlife

efi thodi

Στο ψυχιατρικό τμήμα του Σισμανόγλειου Νοσοκομείου έχοντας υποστεί ισχυρό νευρικό κλονισμό νοσηλεύεται από το βράδι του Σαββάτου η Εφη Θώδη. 

Κατόπιν εισαγγελικής εντολής που ζήτησαν τα δύο από τα οχτώ συνολικά αδέρφια της, η τραγουδίστρια μεταφέρθηκε σε αλλόφρων κατάσταση  εντός του νοσοκομείου, όπου και συνεχίζει να βρίσκεται.

Είχε προηγηθεί μεγάλη φασαρία στον προαύλιο χώρο του Σισμανόγλειου Νοσοκομείου, με την ίδια να αρνείται πεισματικά να μπει μέσα και να απειλεί πως θα θέσει τέλος στη ζωή της.

Σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές, η τραγουδίστρια (που το τελευταίο διάστημα είχε γίνει «θαμώνας» τηλεοπτικών εκπομπών και δελτίων ειδήσεων κάνοντας λόγο για τις θαυματουργές θεραπευτικές δυνάμεις που διέθετε) βρισκόταν σε κατάσταση παροξυσμού, φώναζε και αδυνατούσε να δεχτεί τις ιατρικές οδηγίες που της δίνονταν. «Αφήστε με, θέλω να κατέβω, να φύγω» φώναζε η ίδια, σύμφωνα με πολλούς αυτόπτες μάρτυρες. 

Τουλάχιστον για ένα 48ωρο πριν την εισαγωγή της στο νοσοκομείο ήταν εξαφανισμένη, ενώ δεν απαντούσε σε κανένα από τα τηλεφωνήματα που δεχόταν από τα συγγενικά της πρόσωπα. Οι αδερφές της και η μητέρα της άρχισαν να ανησυχούν, αλλά η ίδια δεν τους είχε δώσει κανένα σημείο ζωής. Το βράδι του Σαββάτου δύο από τα αδέρφια της δέχτηκαν το τηλεφώνημα του προσωπικού της οδηγού, που τους πληροφορούσε πως η Εφη βρίσκεται στο προαύλιο του Σισμανόγλειου Νοσοκομείου, σε άσχημη κατάσταση και ότι θα έπρεπε να βρεθούν άμεσα εκεί προκειμένου να τη βοηθήσουν.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, ο ίδιος βρισκόταν με την τραγουδίστρια στην εξοχική της κατοικία, στην Αρκίτσα, όταν εκείνη άρχισε να φωνάζει σε έξαλλη κατάσταση σκίζοντας τα ρούχα της. Ο οδηγός της έκρινε σκόπιμο να τη μεταφέρει σε κάποιο νοσοκομείο και έτσι βρέθηκεε στο Σισμανόγλειο. 

Στον προαύλιο χώρο του νοσοκομείου των Μελισσίων, σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες, εκτυλίχτηκαν απίστευτες σκηνές, με την τραγουδίστρια να ουρλιάζει και να απειλεί πως θα αυτοκτονήσει. Προσπάθησε να πέσει σε ένα σιντριβάνι και βλέποντας πως το βάθος του δεν ήταν επαρκές για να πνιγεί, τραβούσε τα καλώδια του φωτισμού του με σκοπό να πάθει ηλεκτροπληξία.

Εντρομα από την εικόνα που αντίκρισαν, τα δύο από τα αδέρφια της Εφης ζήτησαν εισαγγελική παραγγελία, απαιτώντας τον εγκλεισμό της. Αμέσως εκείνος διέταξε την εισαγωγή της στο ψυχιατρικό τμήμα και το αρμόδιο αστυνομικό τμήμα επιλήφθηκε του θέματος. Σε συνεργασία με τους γιατρούς την οδήγησαν εντός του νοσοκομείου προκειμένου να της χορηγηθεί η κατάλληλη φαρμακευτική αγωγή, αλλά και να πραγματοποιηθούν όλες οι απαραίτητες εξετάσεις. Μεταξύ αυτών φυσικά, θα είναι και ο τοξικολογικός έλεγχος. 

«Λυπηθήκαμε όλοι πολύ, κρίμα γι’ αυτή τη γυναίκα που πρόσφερε στο δημοτικό τραγούδι να καταντήσει έτσι. Ηταν αναμενόμενο μ’ όλα αυτά που βλέπαμε να κάνει τελευταία», μας είπε μια κυρία που έτυχε να δει από κοντά όλη τη σκηνή της μεταφοράς της στο δωμάτιο. Από προχθές κανείς δεν επιτρέπεται να έρθει σε επαφή με την τραγουδίστρια, καθώς οι οδηγίες των γιατρών είναι σαφείς και επιβάλλουν ξεκούραση. Στο πλευρό της βρίσκεται η μητέρα της Χρυσούλα, ενώ και ο αγαπημένος της γιος Αποστόλης την επισκέπτεται συχνά.

Το αρνί στο Κολωνάκι, η άρνηση στον Καραμανλή και οι θεραπείες κατά του καρκίνου

Το «φαινόμενο» Εφη Θώδη, όπως ξεδιπλώθηκε μπροστά μας τον τελευταίο καιρό, είχε... προδιαγεγραμμένη πορεία. 
 Πολλοί ήταν εκείνοι, ακόμη και ειδικοί επιστήμονες, που μίλησαν σε τηλεοπτικές εκπομπές και ισχυρίζονταν από την αρχή ότι η τραγουδίστρια είναι άρρωστη, δεν μπορεί να έχει σώας τας φρένας και να συμπεριφέρεται κατ’ αυτόν τον τρόπο! Αλλοι, πάλι, υποστήριζαν το εντελώς αντίθετο: «Είναι πάρα πολύ έξυπνη. Τα κάνει όλα γιατί της αρέσει η δημοσιότητα και για να κερδίσει χρήματα». Η ίδια, από την πλευρά της, δήλωνε... γιατρός που η δική της δουλειά ξεκινάει εκεί που τελειώνει η Ιατρική! 

Οι εμφανίσεις της στην τηλεόραση ήταν πολύ συχνές και πάντα αποτελούσαν αντικείμενο σχολιασμού. Ηταν η θαυματοποιός που άνοιγε τους δρόμους στα μπλόκα των αγροτών», που έδινε χρήματα στους αγρότες, η… πολιτικός που επρόκειτο να δημιουργήσει δικό της κόμμα και αυτή που θα βοηθήσει την Ελλάδα να πάει μπροστά. Η τραγουδίστρια που αρνήθηκε την πρόταση του ίδιου του πρωθυπουργού να κατεβεί ως υποψήφια στις βουλευτικές εκλογές, στη φάρσα που της επεφύλαξε γνωστή τηλεοπτική εκπομπή. Η Θώδη του... λαού, που έκανε βόλτα κρατώντας ένα αρνάκι στη Βαρβάκειο αγορά Μεγάλη Εβδομάδα (το έκανε βόλτα και σε νυχτερινό μαγαζί στο Κολωνάκι!).

Σε μια χειμαρρώδη συνέντευξη που έδωσε πρόσφατα στην «Espresso» και στην ερώτηση αν η τηλεόραση την τρέλανε, όπως ισχυρίζονται πολλοί, απάντησε: «Τρελοί είναι αυτοί που δεν ξέρουν πού βρίσκονται. Αυτοί παίρνουν τα τρελόχαπα και έχουν καβαλήσει τα καλάμια! Εγώ βάζω και από την τσέπη μου, γιατί πληρώνω τα φουστάνια μου και τα παπούτσια μου. Δεν έχω ανάγκη από δημοσιότητα. Ημουνα πιο ευτυχισμένη, όταν ήμουν ασήμαντη και άσημη».

Τον τελευταίο καιρό ισχυριζόταν δημόσια ότι μπορεί να θεραπεύσει τον καρκίνο, εξαιτίας ενός οράματος που την έκανε να πιστέψει πως είναι... θεόσταλτη. «Μπορώ να θεραπεύσω τον καρκίνο. Το ανακάλυψα ενώ βρισκόμουν στην Ιερά Οδό. Πιστεύω ότι άνοιξαν οι δρόμοι του Θεού. “Ανέβηκα” πνευματικά» είπε η ίδια στην «Εspresso».

«Θεραπεύω με το λόγο μου. Είμαι έτσι φτιαγμένη από τον Θεό, γιατί η αρρώστια και το κακό έφτασαν στο απροχώρητο. Δεν πιάνουν μόνο οι προσευχές. Δεν θ’ αφήσω όμως κανέναν να απλώσει το χέρι πάνω μου. Δεν έχω πάει ποτέ σε ψυχίατρο. Στο συρτάρι μου δεν υπάρχει κανένα φάρμακο. Είμαι γιατρός από μόνη μου. Η δική μου δουλειά ξεκινάει εκεί που τελειώνει η Ιατρική».

«Οσοι πιστοί ας με ακολουθήσουν» υποστήριζε και ήταν έτοιμη να δημιουργήσει ένα χώρο όπου θα δεχόταν τους ανθρώπους που θα ήθελαν να τη συναντήσουν και να ζητήσουν τη βοήθειά της. Χωρίς χρήματα, όπως είχε πει. Εφτασε στο σημείο να αναφέρει και συγκεκριμένες περιπτώσεις, όπως εκείνη της συζύγου γνωστού λαϊκού τραγουδιστή αλλά και μιας νεαρής κοπέλας, οι οποίες απαλλάχτηκαν από τον καρκίνο. 

Με την οικογένειά της δεν διατηρούσε καλές σχέσεις, ούτε με την αδερφή της αλλά ούτε και με τη μητέρα της. Θεωρούσε ότι την εκμεταλλεύονταν και ότι της αποσπούσαν χρήματα. Η μητέρα της όμως, η κυρία Χρυσούλα, δηλώνει ακριβώς το αντίθετο. «Κάτι έχει το παιδί μου, δεν είναι φυσιολογικά πράγματα αυτά που κάνει, εκεί που μιλάει καλά και λογικά, αρχίζει και λέει ότι μπορεί να κάνει θαύματα. Σας παρακαλώ, κάποιος να βοηθήσει το παιδί μου. Κι εμένα, αν με χρειαστεί, θα είμαι κοντά της, αρκεί να με φωνάξει» είπε χαρακτηριστικά εκλιπαρώντας για βοήθεια.

Η Εφη Θώδη έχει έναν γιο, τον Αποστόλη Πίτσιλη (ο πατέρας του, από τον οποίο η τραγουδίστρια είχε χωρίσει, έχει πεθάνει). Οι δυο τους ζουν μαζί και είναι μάλιστα πολύ αγαπημένοι. Είναι ο μόνος άνθρωπος που την αγαπάει πραγματικά και παρακολουθεί από πολύ κοντά όλες τις δραστηριότητές της. Ο ίδιος είχε πει σε συνέντευξή του στη «Espresso», σχετικά με την σχέση της μητέρας του με την οικογένειά της: "Εχει πληγωθεί από δικούς της ανθρώπους. Η οικογένειά της, τα αδέρφια της και η μάνα της, είναι κλίκα! “Μαγειρεύουν” όλοι μαζί κάτι. Σκέφτονται τι θα κάνουν στη μητέρα μου. Πιστεύω ότι τη ζηλεύουν. Την εκμεταλλεύονται οικονομικά. Ερχονται εδώ, εκείνη τους δίνει χρήματα και μετά βγαίνουν στην τηλεόραση και τη βρίζουν».

 «Είμαι η μόνη που γιατρεύω και τις ψυχές των ανθρώπων. Βγαίνω στην τηλεόραση, τραγουδάω και οι ψυχούλες γιατρεύονται» μας έλεγε πριν από λίγο καιρό. Και ήταν κοντά, πολύ κοντά η ώρα που ένας αληθινός γιατρός αυτή τη φορά χρειάστηκε να επέμβει για να θεραπεύσει και τη δική της ψυχή. Και άργησε...

FISOUNKORI

Έφυγε από τη ζωή ο Έλληνας ηθοποιός και σκηνοθέτης Πέτρος Φυσσούν σε ηλικία 84 ετών.

Ο Πέτρος Φυσσούν νοσηλευόταν από τις 20 Νοεμβρίου στο νοσοκομείο Σωτηρία με λοίμωξη του αναπνευστικού.

Ο γνωστός ηθοποιός ήταν παντρεμένος με την Τέτα Χατζηχρήστου κόρη του γνωστού ηθοποιού Κώστα Χατζηχρήστου.

Οικογενειακή κατάσταση

Η κόρη του αγαπημένου ηθοποιού αρχικά να είχε αποφασίσει να ακολουθήσει το επάγγελμα του πατέρα της, συμμετέχοντας σε αρκετές θεατρικές παραστάσεις και αποσπώντας καλές κριτικές από όλους, συμπεριλαμβανομένου και του ίδιου του Φυσσούν, όμως τελικά ακολούθησε το δρόμο του Θεού.

Η κόρη του Πέτρου Φυσσούν, Άννια - καρπός του έρωτά του με τη σύζυγό του, Νικολέτα - ξάφνιασε τους πάντες με την απόφαση της να εγκαταλείψει τα εγκόσμια και να προσχωρήσει στον μοναστικό βίο. Η απόφασή της αυτή να κάνει στροφή 360 μοίρες, αλλάζοντας το όνομά της σε μοναχή Πορφυρία, βρήκε μάλλον απροετοίμαστους τους γονείς της, πριν από 12 χρόνια.

Αρχικά, βρέθηκε σε ένα μοναστήρι της Βοιωτίας, ωστόσο στη συνέχεια μεταφέρθηκε σε ένα άλλο, στην Εύβοια αυτή τη φορά.

Δεν υπήρξαν πολλές φορές που βγήκε από το μοναστήρι το οποίο ήταν το ησυχαστήριό της, αλλά όταν είχε ενημερωθεί ότι ο πατέρας της νοσηλεύεται στο νοσοκομείο με σοβαρό πρόβλημα υγείας, έσπευσε κοντά σε εκείνον και τη μητέρα της.

Τα οικονομικά προβλήματα και η απώλεια της αγαπημενή του συζύγου

Ο ηθοποιός και η σύζυγός του είχαν τα τελευταία χρόνια μεγάλα οικονομικά προβλήματα και σύμφωνα με δημοσιεύματα το 2013 η σπιτονοικοκυρά τους τους είχε κάνει έξωση γιατί δεν είχαν δυνανότητα να πληρώσουν τα ενοίκια. Τότε είχε βοηθήσει η εκκλησία και η ενορία τους και μετά το γολγοθά τους είχε βρεθεί σπίτι για να μείνουν. Τότε είχε κλονιστεί η υγεία του ηθοποιού και είχε καταρρεύσει μπροστά στα μάτια της συζύγου του Τέτας. Μεταφέρθηκε στο Σωτηρία όπου και νοσηλεύτηκε για αρκετές μέρες.

Δυο χρόνια μετά τον Ιούνιο του 2015, ο Πέτρος Φυσσού χάνει τη σύζυγό του Τέτα Χατζηχρήστου και ο πόνος και το σοκ γι΄αυτόν, είναι μεγάλος. Η απώλειά της, κλονίζει την υγεία του ακόμα περισσότερο

Τότε η κόρη τους Άνια Φυσσούν που είναι μοναχή είχε ζητήσει διακριτικότητα για το θάνατο της Τέτας Χατζηχρήστου, καθώς ο πατέρας της ήταν συντετριμμένος από τον χαμό του

Η ζωή του και επαγγελματική καριέρα

Ο Πέτρος Φυσσούν γεννήθηκε στις 5 Οκτωβρίου του 1933 και ήταν γιος πρόσφυγα απο τη Ρωσία που εγκαταστάθηκε στην Ελλάδα μετά τη ρωσική επανάσταση. Αποφοίτησε από τη Δραματική Σχολή Θεάτρου Τέχνης το 1954. Μέχρι το 1956 συνεργάσθηκε με το Θέατρο Τέχνης του Καρόλου Κουν. Υπήρξε πρωταγωνιστής του Εθνικού Θεάτρου στο χρονικό διάστημα 1961-1965 και στη συνέχεια ομοίως στο Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος 1976-1978. Στη θεατρική σκηνή ερμήνευσε όλα σχεδόν τα είδη θεάτρου, δράμα, κωμωδία, τραγωδία αλλά και επιθεώρηση.

Είχε συμμετάσχει στα Φεστιβάλ Κινηματογράφου Καννών (1965), Μόσχας και τότε Λένιγκραντ (1966), Αθηνών, Φιλίππων αλλά και στα Επιδαύρια. Υπήρξε θιασάρχης και θεατρικός επιχειρηματίας αλλά και μέλος του Ινστιτούτου Καταναλωτών. Είχε ασχοληθεί και με την πολιτική.

Τιμήθηκε με πολλά βραβεία όπως Α΄ ανδρικού ρόλου στα Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου 1963 και 1964 καθώς και με Α΄ Βραβείο ανδρικού ρόλου στο Φεστιβάλ Θεάτρου Ιθάκης το 1975.

Ήταν μόνιμος κάτοικος Αθηνών και μιλούσε Αγγλικά, Ρωσικά και Σουηδικά.

Φιλμογραφία

Οι Παράνομοι (1958)

Μια λατέρνα, μια ζωή (1958)

Οι Υπερήφανοι (1962)

Ο αδελφός Άννα (1963)

Όσα κρύβει η νύχτα (1963)

Προδοσία (1964)

Διωγμός (1964)

Η μοίρα του αθώου (1965)

Διχασμός (1965)

Ο ζεστός μήνας Αύγουστος (1966)

Οι ένοχοι (1967)

Αυτή η γη είναι δική μας (1967)

Ο Αλύγιστος (1968)

Μπροστά στην αγχόνη (1968)

Η οργή του αδικημένου (1968)

Οι γενναίοι του Βορρά (1970)

Μαντώ Μαυρογένους (1971)

Αέρα, αέρα, αέρα (1972)

Ο άνθρωπος με το γαρύφαλλο (1980)

Rosmarinus Officinalis (2008)

The Flight of the Swan (2011)

Περισσότερα Άρθρα...