Ευρεία δημοσιότητα δίνουν τα έντυπα, ραδιοτηλεοπτικά και ηλεκτρονικά ΜΜΕ στην δήλωση του δημάρχου Ελληνικού – Αργυρούπολης, Χρ. Κορτζίδη, ο οποίος άφησε τον δήμο Ελληνικού-Αργυρούπολης απροετοίμαστο για την αντιμετώπιση των όποιων κυκλοφοριακών προβλημάτων δημιουργηθούν στις γειτονιές του δήμου από τη λειτουργία των τριών σταθμών του ΜΕΤΡΟ.
Χαρακτηριστικό είναι το δημοσίευμα των ΝΕΩΝ με τίτλο "Σταματήστε το Μετρό για .... να κατέβει", που έχει ως εξής:
Είναι δήμαρχος, του ενοποιημένου (λόγω Καλλικράτη) Δήμου Ελληνικού - Αργυρούπολης, λέγεται Κορτζίδης και είναι μια κλασική περίπτωση δημάρχου από αυτούς που έζησε ο τόπος δεκαετίες τώρα και τον κράτησαν δεμένο στην εποχή του ... αραμπά. Αν αναφέρομαι στον συγκεκριμένο τύπο είναι γιατί άκουσα – με τα αυτιά μου, σε βίντεο που μου έστειλαν – να καλεί τους πολίτες της περιοχής του να μην αφήσουν να ... ανοίξουν οι τρείς νέοι σταθμοί μετρό που βρίσκονται στην «επικράτεια» του – επί της λεωφόρου Βουλιαγμένης (Αργυρούπολη, Αλιμος, Ελληνικό) !!!
Οι σταθμοί, που έτσι κι αλλιώς, έχουν καθυστερήσει επί δύο και πλέον χρόνια, λόγω του σκανδάλου της Siemens (είχαν μπλοκαρισθεί από το δημόσιο οι προμήθειες ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού), κατά την επιθυμία του δημάρχου-αφέντη δεν πρέπει να ανοίξουν, διότι λέει θα προκληθεί κυκλοφοριακή συμφόρηση στο δήμο του !!!...
Αφήνω ασχολίαστο το γεγονός, ότι ο δήμαρχος αυτός αποτελεί ένα από τα πουλέν του ΣΥΡΙΖΑ στην αυτοδιοίκηση (το άλλο είναι ένας Φιλίππου στα Καλύβια) και στέκομαι σε αυτή καθ' εαυτή την απαίτηση του εν λόγω δημάρχου, για να του προτείνω άμεσα λύση: Να αποκαταστήσει επαφή με τον Σταματόπουλο, τον αρχισυνδικαλιστή του Μετρό, πουν έχει την τεχνογνωσία στο πως μπλοκάρεται η λειτουργία του. Ο Σταματόπουλος είναι ΑΝΤΑΡΣΥΑ βέβαια, αλλά θα τα βρουν δεν τους φοβάμαι....
(Το μοντέλο "ό,τι με ενοχλεί το υπονομεύω", μπορεί επίσης να το εφαρμόσει μπλοκάροντας το «ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ» για τα αεροπλάνα που περνούν πάνω από τον δήμο του, ή την λεωφόρο Βουλιαγμένης που διέρχεται μέσα από αυτόν...).
ANAKOINΩΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ-ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ
Σε... βραδυφλεγή ανακοίνωσή του ο δήμαρχος κ. Χρ. Κορτζίδης, αναδιπλώνεται εντυπωσιακά, αποφεύγει συστηματικά και σκόπιμα να ασχοληθεί με την "ταμπακέρα", προσπαθώντας με τον δικό του - μοναδικά .... αληθή (!) - τρόπο να αποποιηθεί τις μεγάλες ευθύνες του και να ανασκευάσει όσα έχει δηλώσει σχετικά με το θέμα αυτό, επιβεβαιώνοντας όμως, όπως η ανακοίνωσή του αναφέρει, ότι ο δήμος μαζί με τους πολίτες και τους φορείς θα διεκδικήσει δυναμικά, όχι μπλοκάροντας τη λειτουργία των νέων σταθμών του μετρό, αλλά....... πριν η λειτουργία αυτή ξεκινήσει (sic!!).
Ολα αυτά ΤΩΡΑ και μάλλον για το θεαθείναι, μετά από τρία χρόνια πλήρους αδράνειας και έλλειψης στοιχειώδους σχετικού έργου, και, βέβαια, κατόπιν εορτής!! Στο και πέντε!!
Η ανακοίνωση του Δήμου::
Σε ορισμένα μέσα ενημέρωσης προβλήθηκε η «είδηση» ότι δήθεν ο δήμαρχος Ελληνικού – Αργυρούπολης, δήλωσε ότι θα μπλοκάρει τη λειτουργία των νέων σταθμών του μετρό από τον Αγ. Δημήτριο μέχρι το Ελληνικό που αναμένεται να ξεκινήσει περί τα τέλη Ιουνίου.
Η αλήθεια είναι διαφορετική.
Ο δήμαρχος και ο δήμος όχι μόνο δεν προτίθενται να μπλοκάρουν τη λειτουργία των σταθμών του μετρό αλλά αντίθετα υποστηρίζουν τα μέσα μαζικής μεταφοράς και το μετρό και για τη σωστή λειτουργία τους έχουν πραγματοποιήσει πλήθος παρεμβάσεων προς κάθε αρμόδιο.
Για παράδειγμα το Γενάρη του 2011 λίγο μετά την ορκωμοσία του ο δήμαρχος Ελληνικού – Αργυρούπολης πήρε πρωτοβουλία για την κοινή παρέμβαση 5 δημάρχων (Αλίμου, Γλυφάδας, Ελληνικού – Αργυρούπολης, Ηλιούπολης και Χαϊδαρίου) προς τον τότε Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων κ. Ρέππα για την επίσπευση της λειτουργίας των επεκτάσεων του μετρό.
Αυτό που είπε ο δήμαρχος σε ενημερωτικές συναντήσεις που οργανώνει ο δήμος με τους κατοίκους για το θέμα αυτό, είναι ότι θα διεκδικήσουμε την ικανοποίηση των απολύτως λογικών αιτημάτων μας, που είναι και αυτονόητα, αλλά δυστυχώς όχι εξασφαλισμένα στη χώρα και στη περίοδο που ζούμε.
Ότι δηλαδή μέχρι να ξεκινήσει η λειτουργία των νέων σταθμών του μετρό, θα πρέπει να έχουν λυθεί τα εξής βασικά προβλήματα:
1.Να σχεδιαστούν από τον ΟΑΣΑ επαρκείς τροφοδοτικές γραμμές λεωφορείων ώστε όσο το δυνατόν περισσότερος κόσμος να προσεγγίζει τους σταθμούς χωρίς να χρησιμοποιεί το αυτοκίνητό του.
2.Να παραχωρηθεί χώρος μέσα στο πρώην αεροδρόμιο Ελληνικού κοντά στο μετρό για τη λειτουργία σταθμού μετεπιβίβασης των λεωφορείων του ΟΑΣΑ. Αίτημα που το ζητάει και ο ΟΑΣΑ μαζί με το δήμο από το 2009.
3. Να παραχωρηθούν χώροι μέσα στο πρώην αεροδρόμιο κοντά στους σταθμούς «Ελληνικό» και «Αργυρούπολη» για τη δημιουργία πάρκινγκ αυτοκινήτων. Αίτημα της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ και του δήμου από τότε που σχεδιάστηκαν οι 4 νέοι σταθμοί.
Τα απολύτως λογικά και δίκαια αυτά αιτήματα ο δήμος μαζί με τους πολίτες και τους φορείς θα τα διεκδικήσει δυναμικά, όχι μπλοκάροντας τη λειτουργία των νέων σταθμών του μετρό, αλλά πριν η λειτουργία αυτή ξεκινήσει.
Ήδη έγινε συνάντηση με το ΓΓ Μεταφορών του Υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων για το θέμα αυτό, ο οποίος συμφώνησε με τα αιτήματά μας και την επόμενη εβδομάδα θα γίνει συνάντηση με το ΓΓ Δημόσιας Περιουσίας του Υπουργείου Οικονομικών που εποπτεύει την Ελληνικό ΑΕ και το ΤΑΙΠΕΔ που διαχειρίζονται το χώρο του πρώην αεροδρομίου.
Ποιος μπορεί να διαφωνήσει με τα αιτήματά μας; Ποιος μπορεί να ισχυριστεί ότι δεν είναι απολύτως λογικό και αναγκαίο, για την σωστή λειτουργία του μετρό που είναι ένα έργο μέγιστης κοινωνικής ωφέλειας, να διατεθούν οι ανάλογοι χώροι μερικών στρεμμάτων μέσα στο πρώην αεροδρόμιο που είναι 6.200 στρ και το οποίο οδηγείται σε εκποίηση;
Τι εξυπηρετούν τα δημοσιεύματα που ηθελημένα ή όχι προβοκάρουν τη διεκδίκηση αυτών των απολύτως δίκαιων αιτημάτων;