mouseio prothiki episkeptes

Οι διευθυντές τεσσάρων από τα σημαντικότερα ελληνικά αρχαιολογικά μουσεία μίλησαν στο ΑΠΕ-ΜΠΕ για τις δράσεις που ετοιμάζουν τη νέα χρονιά, η οποία προβλέπεται ιδιαίτερα πλούσια και ξεχωριστή.

Μουσείο Ακρόπολης

Τρεις κύριες δράσεις με τη βοήθεια της σύγχρονης τεχνολογίας σχεδιάζει το Μουσείο της Ακρόπολης για το 2014. Η πρώτη -και βασικότερη-- θα αφορά σε μια σειρά από νέες ψηφιακές εφαρμογές στην Αίθουσα του Παρθενώνα, όπου με την αξιοποίηση των αποτελεσμάτων της τρισδιάστατης σάρωσης, τα γλυπτά θα αποκατασταθούν όπως ήταν στην αρχαιότητα.

«Είναι κάτι που ήδη έχουμε ξεκινήσει πειραματικά και τη νέα χρονιά πρόκειται να αναπτύξουμε στη ζωφόρο, στις μετόπες και στα αετώματα. Τα γλυπτά αυτά δεν ήταν στην αρχαιότητα όπως παρουσιάζονται σήμερα, αλλά είχαν και επίθετα χάλκινα τμήματα, όπως όπλα για τους πολεμιστές, χαλινάρια αλόγων ή στεφάνια στα κεφάλια των θεών.

Με την ψηφιακή συμπλήρωσή τους, ο επισκέπτης θα αποκτά μια πολύ πιο ολοκληρωμένη εικόνα της αυθεντικής όψης τους», ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο διευθυντής του Μουσείου, καθηγητής Δημήτρης Παντερμαλής.

Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο

Μεγάλη ποικιλία παρουσιάζει το πρόγραμμα του Μουσείου για το α΄ εξάμηνο του 2014, περίοδο που η χώρα μας αναλαμβάνει και την προεδρία της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η νέα χρονιά σηματοδοτείται με την παράταση της περιοδικής έκθεσης «Το Ναυάγιο των Αντικυθήρων. Το Πλοίο, οι Θησαυροί, ο Μηχανισμός» ως τις 29 Ιουνίου 2014 λόγω της ελληνικής προεδρίας.

«Η έκθεση, που είχε πολύ μεγάλη ανταπόκριση στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, οδήγησε σε αύξηση των εσόδων του μουσείου από 45% ως 81%», δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο αναπληρωτής διευθυντής του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου, Γεώργιος Κακαβάς.

Νομισματικό Μουσείο

Για το α΄ εξάμηνο του 2014 το Μουσείο σχεδιάζει τα παρακάτω:

Την ολοκλήρωση δύο περιοδικών εκθέσεων: «Η έννοια του χρόνου στην αρχαιότητα», που εγκαινιάστηκε στις 21 Οκτωβρίου 2013 και προβλέπεται να διαρκέσει έως τις 21 Ιανουαρίου 2014 και«Παντέχνου πυρός σέλας. Λαμπερές ιστορίες φωτιάς. Φωτιά και Νόμισμα - Αρχαιολογία και Φωτιά»,που θα ολοκληρωθεί στις 31 Μαρτίου 2014.

Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης

Όσοι δεν πρόλαβαν να δουν τις «Πριγκίπισσες της Μεσογείου στην αυγή της Ιστορίας», υπάρχει ακόμα αρκετός καιρός. Η παράταση της έκθεσης ως τις 8 Μαΐου 2014 αποδεικνύει το μεγάλο ενδιαφέρον που έδειξε το κοινό, γεγονός που οφείλεται τόσο στην ιδιαίτερη θεματολογία της -παρουσιάζει 24 σύνολα ταφών γυναικών από την Ελλάδα (Αττική, Εύβοια, Μακεδονία, Κρήτη), την Κύπρο, τη Νότια Ιταλία και την Ετρουρία-- όσο και στην ανθρώπινη διάστασή της.

οναιρ

Σήμερα, ξημερώματα 26ης Δεκεμβρίου 2013, έφυγε μετά από εγκεφαλικό επεισόδιο, ο γνωστός τραγουδιστής και ηθοποιός Νίκος Δημητράτος, σε ηλικία 71 ετών.

Η κηδεία του θα γίνει αύριο Παρασκευή 27 Δεκεμβρίου στο Νεκροταφείο του Βύρωνα, στις 2.30 μ.μ.

Η οικογένειά του επιθυμεί, αντί στεφάνων, προσφορά χρημάτων στη Μη Κυβερνητική Οργάνωση ''Κιβωτός του Κόσμου''.

Ο Νίκος Δημητράτος, ο μεγάλος αυτός ερμηνευτής, γεννήθηκε στις 6 Μαρτίου του 1942 στην Αθήνα, στην αγαπημένη του Πλάκα. Σπούδασε Θέατρο, σολφέζ και βυζαντινή μουσική.

Πρωτοεμφανίστηκε το 1971 στο θέατρο με το κλασικό έργο του Ιάκωβου Καμπανέλλη: "Το παραμύθι χωρίς όνομα". Αργότερα έπαιξε στη θρυλική παράσταση "Το Μεγάλο μας Τσίρκο" (Θίασος Τζένης Καρέζη - Κώστα Καζάκου) του Ιακ. Καμπανέλλη, όπου και τραγούδησε το "Προσκύνημα" του Σταύρου Ξαρχάκου.

Ο Σταύρος Ξαρχάκος τίμησε κι' άλλες φορές τον ασυναγώνιστο αυτό ερμηνευτή με άλλους δύο δίσκους - σταθμούς: "Νυν και Αει" & "Ρεμπέτικο". Και τα δύο έργα, σε στίχους Νίκου Γκάτσου.

Πήρε μέρος, ως ηθοποιός, σε πάρα πολλές θεατρικές παραστάσεις, αλλά και σε κινηματογραφικές ταινίες και τηλεοπτικές σειρές, όπως: Αντάρτες των πόλεων, Εποχή των δολοφόνων, Ένα σενάριο είναι η ζωή μας, Κλειστή στροφή, Όργια σε τιμή ευκαιρίας, Οι πολεμιστές της ειρήνης, Ο αντιφασίστας, Καυτή εκδίκηση, Διδάκτωρ καλεί Θανάση, Άντε γεια, Ρεμπέτικο... Στρας, Μη φοβάσαι τη φωτιά, Η ζωή που δεν έζησα, Βαμμένος ήλιος, Τζιβαέρι κ.ά.

Όσον αφορά τη δισκογραφική του παρουσία, εκτός από τη συνεργασία του με το Σταύρο Ξαρχάκο, έχουμε κάποιες εξαιρετικές, αλλά λίγες συμμετοχές: "Ο Καραγκιόζης και οι Βάτραχοι" των Ευγένιου Σπαθάρη - Δημήτρη Λέκκα - Γιώργου Παυριανού, "Ο Ήλιος ο Ηλιάτορας" των Οδυσσέα Ελύτη - Δημήτρη Λάγιου, "Καπνισμένος ουρανός" των Βασίλη Δημητρίου - Βαγγέλη Γκούφα, "Χωρίς παρέα" του Θοδωρή Ξυδιά, "Έρωτας Αρχάγγελος" των Χρήστου Λεοντή - Δημήτρη Λέντζου, "Carte Postale" των Νότη Μαυρουδή - Ηλία Κατσούλη κ.ά.

Συνεργάστηκε σε συναυλίες και μουσικές παραστάσεις με πάρα πολλούς σημαντικούς έλληνες τραγουδιστές και μουσικοσυνθέτες, όπως Μάρκος και Στέλιος Βαμβακάρης, Σωτηρία Μπέλλου, Νίκος Ξυλούρης, Σταύρος Κουγιουμτζής, Απόστολος Καλδάρας, Ηλίας Ανδριόπουλος, Δήμος Μούτσης, Γιώργος Χατζηνάσιος, Ελένη Βιτάλη, Θανάσης Γκαϊφύλλιας, Σωτηρία Λεονάρδου... με όλο σχεδόν το ελληνικό τραγούδι!!!

Μία μεγάλη αναδρομική έκθεση με κούκλες, από παραστάσεις της ομάδας «Πράσσειν Άλογα», από το 1998 μέχρι σήμερα, θα φιλοξενηθεί από την Κυριακή 22 Δεκεμβρίου στον «Ελληνικό Κόσμο», στo πλαίσιo του αφιερώματος στα 15 χρόνια του Εικαστικού Θεάτρου Κούκλας.

Στην έκθεση παρουσιάζονται πάνω από 100 κούκλες σε διάφορα μεγέθη και με πολλαπλές τεχνικές αλλά και σκηνικά, κοστούμια, μάσκες και παιχνίδια! 

Η  έκθεση που απευθύνεται σε παιδιά και γονείς αλλά και στους ανθρώπους του Θεάτρου και των Εικαστικών, περιλαμβάνει 13 διαφορετικές ενότητες που παρουσιάζουν την πορεία της ομάδας μέχρι σήμερα και την ιστορία του Θεάτρου Κούκλας. Πρόκειται για καταγραφή των παραστάσεων και του τρόπου που διαμορφώθηκε η θεατρική άποψη και πρόταση της ομάδας «Πράσσειν Άλογα».

Παράλληλα με την έκθεση, συνεχίζεται το αφιέρωμα στην ομάδα «Πράσσειν Άλογα» με τέσσερις διαφορετικές παραστάσεις μέσα στην διάρκεια της θεατρικής σεζόν, με πρώτη το «Μαμά μου, ΜΟΥ!»  που ξεκίνησε στις 17 Νοεμβρίου και παρατείνεται έως τις 12 Ιανουαρίου 2014. Η παράσταση παρουσιάζει τη σύγκρουση ανάμεσα στην ανάγκη του παιδιού να έχει σε αποκλειστικότητα τη μαμά του και στην ανάγκη της μαμάς να δουλέψει...  Τέλος, στο πλαίσιο του αφιερώματος, θα πραγματοποιηθούν Εργαστήρια Κατασκευής και Εμψύχωσης Κούκλας για παιδιά και ενήλικες. 

Τις καθημερινές, πραγματοποιούνται παραστάσεις για σχολεία που μπορούν να συνδυαστούν με επίσκεψη στην έκθεση και εργαστήριο - Τηλ. 212 254 0100

Έκθεση «ΚουκλοπαίΖΟΥΜΕ;»

Έως 31 Ιανουαρίου 2014

Εισιτήριο: 3 ευρώ 

Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος»: Πειραιώς 254, Ταύρος - Διατίθεται δωρεάν χώρος στάθμευσης

Με δύο μεγάλες εκθέσεις στη Μαδρίτη και το Τολέδο η Ισπανία θα τιμήσει το 2014 τα 400 χρόνια από το θάνατο του Γκρέκο, του μεγάλου Κρητικού ζωγράφου που θεωρείται πρόδρομος της μοντέρνας τέχνης μολονότι έμεινε παραγνωρισμένος επί τρεις αιώνες.

«Πρόκειται για ένα ιδιαίτερα φιλόδοξο σχέδιο», εξήγησε ο πρόεδρος του Ιδρύματος Γκρέκο, ο Γκρεγκόριο Μαρανιόν, παρουσιάζοντας το πρόγραμμα των εκδηλώσεων που θα περιλαμβάνει επίσης συναυλίες, θεατρικές παραστάσεις και εκδόσεις ερευνητικών έργων αφιερωμένων στον ζωγράφο.

Με τις δύο εκθέσεις, στο Μουσείο του Πράδο της Μαδρίτης και στο Τολέδο, την πόλη όπου έζησε το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του και δημιούργησε ορισμένα από τα γνωστότερα έργα του, “θα βιώσουμε την ανακάλυψη του Γκρέκο εκ νέου, πριν από εκατό χρόνια, και την τεράστια επιρροή που άσκησε”, πρόσθεσε.

Ο Δομήνικος Θεοτοκόπουλος γεννήθηκε στην Κρήτη το 1541 και εγκαταστάθηκε στο Τολέδο αφού προηγουμένως μαθήτευσε δίπλα σε μεγάλους Ιταλούς ζωγράφους, όπως ο Τιτσιάνο. Από το εργαστήρι του στο Τολέδο φιλοτέχνησε αμέτρητα πορτρέτα Ισπανών ευγενών αλλά και σημαντικά θρησκευτικά έργα, όπως αυτά που κοσμούν τον Καθεδρικό της πόλης. Πέθανε στο Τολέδο στις 7 Απριλίου 1614 και μετά το θάνατό του το έργο του αγνοήθηκε.

«Επί τρεις αιώνες ήταν εντελώς άγνωστος, σαν να μην υπήρξε ποτέ», είπε ο Μαρανιόν υπενθυμίζοντας ότι μόλις στα τέλη του 19ου αιώνα τον ανακάλυψαν και πάλι οι διανοούμενοι της εποχής εκείνης.

“Τον τελευταίο αιώνα παρακολουθήσαμε ένα εντυπωσιακό φαινόμενο”, πρόσθεσε, αφού ο Γκρέκο “έγινε ένας από τους μεγάλους ζωγράφους που επηρέασαν τη ζωγραφική του 20ού αιώνα, από τους ιμπρεσιονιστές μέχρι τον Τζάκσον Πόλοκ και τον Πικάσο, όλοι εμπνεύστηκαν από το έργο του”.

Η επιρροή του Θεοτοκόπουλου στην τέχνη θα παρουσιαστεί στην έκθεση “Ο Γκρέκο και η μοντέρνα ζωγραφική” που θα φιλοξενηθεί από τις 24 Ιουνίου μέχρι τις 5 Οκτωβρίου στο Πράδο. Στο ίδιο μουσείο θα εκτεθούν, από τον Μάρτιο μέχρι τον Ιούνιο, τα βιβλία της προσωπικής βιβλιοθήκης του ζωγράφου.

Στο Τολέδο, για την έκθεση “Ο Γκρέκο στο Τολέδο”, θα συγκεντρωθούν 80 έργα από τα μεγαλύτερα μουσεία όλου του κόσμου καθώς και πολλοί από τους πίνακες που κοσμούν τις εκκλησίες της πόλης.

brabeio

Ακόμα τρία βραβεία απέσπασε η καμπάνια τουριστικής προβολής του Δήμου Χανίων στο Φεστιβάλ «Art & Tur» της Πορτογαλίας, που φέρει την υπογραφή του γνωστού Χανιώτη σκηνοθέτη Θοδωρή Παπαδουλάκη.

Πιο συγκεκριμένα το βίντεο με τίτλο «Chania: A Journey through the countryside» απέσπασε στο εν λόγω διεθνές φεστιβάλ τις εξής βραβεύσεις:

1. βραβείο καλύτερου σεναρίου,
2. βραβείο "City of Barcelos" και
3. τη δεύτερη θέση στην κατηγορία "Memorable Experiences" ("Αξέχαστες Εμπειρίες")

Οπως αναφέρει το Flashnews, η νέα αυτή διάκριση - η οποία έρχεται σε συνέχεια των βραβεύσεων που πέτυχε συνολικά η καμπάνια τουριστικής προβολής του Δήμου Χανιών, με γενικό τίτλο «Chania: a journey to your senses» στο 8ο Film, Art & Tourism Festival «FilmAT», που έγινε στις 23 Μαΐου 2013 στην Πολωνία και στο 5ο φεστιβάλ «Silafest» που πραγματοποιήθηκε στις 6 Σεπτεμβρίου 2013 στη Σερβία - αποτελεί μία ακόμη επιβράβευση των ενεργειών της Δημοτικής Αρχής των Χανίων στον τομέα της τουριστικής προβολής, η οποία ενισχύει έτι περαιτέρω τις προσπάθειες του Δήμου για αυξημένη εξωστρέφεια και εντονότερη παρουσία και συμμετοχή του στο διεθνές τουριστικό γίγνεσθαι.

Πένθος στο ελληνικό θέατρο, με το θάνατο της Μαριέττας Ριάλδη. Έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 74 ετών η γνωστή σκηνοθέτις, ηθοποιός και συγγραφέας Μαριέττα Ριάλδη, από άγνωστα μέχρι στιγμής αίτια.

Η Μαριέτα Ριάλδη έγραψε έργα μεγάλης απήχησης όπως τα «Ουστ, Καφέ Σαντάν», «ΣΚ» και έπαιξε σε έργα όπως τα «Άμλετ», «Βρικόλακες», «Έντα Γκάμπλερ» και «Αντιγόνη».

Το 1967 ίδρυσε το Πειραματικό θέατρο,  που αποτέλεσε επανάσταση στο χώρο του θεάτρου και ένα μεγάλο άνοιγμα για όλες τις νέες θεατρικές δυνάμεις.

Έδωσε στέγη στο νεοελληνικό έργο,  που τον καιρό εκείνο ήταν στο περιθώριο. Ανέδειξε συγγραφείς όπως ο Καμπανέλλης, ο Μουρσελάς, ο Γκούφας, ο Σκαρίμπας, ο Ζιώγας. Από το θέατρό της πέρασαν πολλές αξιόλογες μονάδες της ελληνικής σκηνής. Εκεί πρωτοπαρουσιάστηκαν οι πρώτες παραστάσεις με πειραματική φόρμα στο λόγο και την εικαστική παρουσίαση.

Πήρε μέρος σε διεθνή Φεστιβάλ,  αποσπώντας - με το Πειραματικό Θέατρο - πολλές διακρίσεις.

Στην ελληνίδα ντίβα της όπερας, Μαρία Κάλλας, είναι αφιερωμένο το σημερινό doodle της Google, με αφορμή την 90ή επέτειο από τη γέννησή της

Η Μαρία Κάλλας (Μαρία Άννα Σοφία Καικιλία Καλογεροπούλου), η οποία υπήρξε κορυφαία υψίφωνος και η πλέον γνωστή παγκοσμίως ντίβα της όπερας, γεννήθηκε στη Νέα Υόρκη στις 2 Δεκεμβρίου 1923 και άφησε την τελευταία της πνοή στις 16 Σεπτεμβρίου 1977, στο Παρίσι.
 

 
Μια μεγάλη καριέρα

Το Σεπτέμβριο του 1945 βρίσκεται στη Νέα Υόρκη και ξεκινά την προσπάθεια για ανεύρεση εργασίας αρχικά στη Μητροπολιτική Όπερα, δεν καταφέρνει όμως να υπογράψει συμβόλαιο. Η ακρόασή της, όμως, από τον Έντουαρντ Τζόνσον, διευθυντή της Όπερας, φέρνει την προσφορά δύο ρόλων στα έργα «Φιντέλιο» του Μπετόβεν και «Μαντάμ Μπατερφλάι» του Πουτσίνι. Η Κάλλας απορρίπτει τους ρόλους.

Η γνωριμία της με τον καλλιτεχνικό διευθυντή της Αρένας της Βερόνα, Τζοβάννι Τζενατέλλο, την οδηγεί στην Ιταλία. Εκεί, στις 3 Αυγούστου 1947 κάνει την πρώτη της εμφάνιση στην Αρένα της Βερόνα με την «Τζοκόντα» του Αμιλκάρε Πονκιέλι. Τον ίδιο χρόνο ερμηνεύει την Ιζόλδη από το «Τριστάνος και Ιζόλδη» στη Βενετία, υπό την καθοδήγηση του μαέστρου Τούλιο Σεραφίν.

Συνάμα, έρχεται και η γνωριμία της με τον μουσικόφιλο ιταλό βιομήχανο Τζοβάννι Μπατίστα Μενεγκίνι, με τον οποίο παντρεύονται στις 21 Απριλίου 1949. Ο Μενεγκίνι, έχοντας και ρόλο μάνατζερ, άσκησε καταλυτική επιρροή στην καριέρα της Κάλλας, υποβάλλοντάς την σε δίαιτα με σκοπό να αποκτήσει καλύτερη εμφάνιση και αποτρέποντάς την από κάθε βιοτική ενασχόληση με την οικονομική κάλυψη, που της παρείχε. Έτσι, τον ίδιο χρόνο η Κάλλας κάνει καλλιτεχνικές εμφανίσεις στο Μπουένος Άιρες και το 1950 στο Μεξικό.
 

 
Μία από τις πλέον συζητημένες σχέσεις στην ιστορία

Στις 7 Δεκεμβρίου 1951, η Κάλλας ανοίγει τη σαιζόν στη Σκάλα του Μιλάνου με τους «Σικελικούς Εσπερινούς», εμφάνιση που της προσφέρει μεγάλη αναγνώριση. Στις 27 Οκτωβρίου 1956, εμφανίστηκε για πρώτη φορά στη Μητροπολιτική Όπερα της Νέας Υόρκης ως «Νόρμα», στο ομώνυμο έργο του Μπελλίνι.

Στις 5 Αυγούστου 1957, επιστρέφει στην Αθήνα και εμφανίζεται στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού, στα πλαίσια του Φεστιβάλ Αθηνών. Δύο μήνες πριν, είχε γνωρίσει τον εφοπλιστή Αριστοτέλη Ωνάση, σε δεξίωση της κοσμικογράφου Έλσα Μάξγουελ. Η γνωριμία τους θα εξελιχθεί σε μία από τις πλέον συζητημένες σχέσεις στην ιστορία.

 
Ο καλλιτεχνικός θρίαμβος

Το 1960 τραγουδά στο Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου «Νόρμα» και το επόμενο έτος «Μήδεια», σε σκηνοθεσία Αλέξη Μινωτή. Το 1962 επανέρχεται στη Σκάλα του Μιλάνου και αποθεώνεται σαν Μήδεια, σε σκηνοθεσία Αλέξη Μινωτή και κοστούμια Γιάννη Τσαρούχη. Τον Ιανουάριο του 1964, πείθεται από το Φράνκο Τζεφιρέλι να συμμετάσχει σε μία νέα παραγωγή της «Τόσκα» στη σκηνή του Κόβεντ Γκάρντεν.

Η παράσταση εκθειάζεται από τους κριτικούς ενώ ακολουθεί την ίδια χρονιά νέος καλλιτεχνικός θρίαμβος στην Όπερα των Παρισίων με τη «Νόρμα». Παρά τα φωνητικά προβλήματα που έχει αρχίσει να αντιμετωπίζει, το παρισινό κοινό την υποδέχεται θερμά.

Στις 5 Ιουλίου 1965, εμφανίζεται για τελευταία φορά σε παράσταση όπερας στο Κόβεντ Γκάρντεν, με την «Τόσκα» σε σκηνοθεσία Φράνκο Τζεφιρέλι. Το  1966 απεκδύεται την αμερικανική υπηκοότητα και λαμβάνει την ελληνική. Με αυτή της την ενέργεια λύεται και τυπικά ο γάμος της με τον Μενεγκίνι.

Πλέον, ελπίζει ότι ο Αριστοτέλης Ωνάσης θα της ζητήσει να παντρευτούν κάτι που τελικά δεν γίνεται, μια και στις 8 Ιουλίου 1968 ο έλληνας μεγιστάνας παντρεύεται τη χήρα του αμερικανού προέδρου Κέννεντυ, Τζάκυ. Αυτή του η πράξη, βυθίζει σε κατάθλιψη την κορυφαία υψίφωνο.
 

 
Η τέφρα της σκορπίστηκε στο Αιγαίο

Το 1969 γυρίζει σε ταινία τη «Μήδεια» του Ευριπίδη, σε σκηνοθεσία Πιερ Πάολο Παζολίνι. Η ταινία δεν έχει τύχη στις κινηματογραφικές αίθουσες. Στις 25 Μαΐου 1970, μεταφέρεται στο νοσοκομείο και γίνεται γνωστό ότι επεχείρησε να αυτοκτονήσει λαμβάνοντας μεγάλη δόση βαρβιτουρικών. Στις 8 Δεκεμβρίου, η Κάλλας τραγούδησε στην Όπερα των Παρισίων, όπου το κοινό την κάλεσε στη σκηνή 10 φορές καταχειροκροτώντας την. Η τελευταία της εμφάνιση έγινε στην πόλη Σαππόρο της Ιαπωνίας στις 11 Δεκεμβρίου του 1974.

Η Μαρία Κάλλας πέρασε στην αιωνιότητα στις 16 Σεπτεμβρίου 1977, στο Παρίσι. Η κηδεία της έγινε στις 20 Σεπτεμβρίου και, αφού το σώμα της αποτεφρώθηκε όπως επιθυμούσε, την άνοιξη του 1979 η τέφρα της σκορπίστηκε στο Αιγαίο.

naftemporiki

Περισσότερα Άρθρα...