Κυρ07152018

Τελευταία ΕνημέρωσηΚυρ, 15 Ιουλ 2018 9pm

Back Βρίσκεστε εδώ: Αρχική Επιστημη - Τεχνολογια Τεχνολογια

Τι αλλάζει στο Facebook για την προστασία των προσωπικών δεδομένων

 

facebook

Εκτεταμένες αλλαγές στους όρους και την πολιτική διαχείρισης των δεδομένων των χρηστών του προωθεί το Facebook εν όψει και της εφαρμογής του νέου Γενικού Κανονισμού για την Προστασία Προσωπικών Δεδομένων (GDPR), που θα ισχύσει στην Ευρώπη από 25 Μαίου 2018.

Την Παρασκευή 25 Μαΐου θα τεθεί σε εφαρμογή ο αναθεωρημένος κανονισμός της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την προστασία των προσωπικών δεδομένων των πολιτών της. Ο κανονισμός General Data Protection Regulation (GDPR) είναι η πιο σοβαρή μεταρρύθμιση σε αυτό τον τομέα από την ίδρυση του διαδικτύου και την εισβολή της τεχνολογίας στη ζωή μας με έναν σαρωτικό τρόπο.

Στην ουσία δεν πρόκειται για μια καινούργια σειρά νομοθεσιών, αλλά για ένα επικαιροποιημένο νομοθέτημα, που λαμβάνει υπόψη τις νέες τεχνολογίες και φιλοδοξεί να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζουμε, διαχειριζόμαστε και αναλύουμε το ψηφιακό μας αποτύπωμα. Με την εφαρμογή του GDPR οι χρήστες θα δουν αρκετές αλλαγές στην καθημερινότητά τους

Όπως ανακοίνωσε το Facebook, θα ζητηθεί από όλους τους χρήστες-μέλη του να πραγματοποιήσουν τις δικές τους επιλογές-ρυθμίσεις, σχετικά με τις διαφημίσεις, τις πληροφορίες του προφίλ, την αναγνώριση προσώπου, καθώς και για μια σειρά άλλων εφαρμογών-υπηρεσιών.

Ειδικότερα, το Facebook, σε εκτενή ανακοίνωσή του, μεταξύ άλλων, αναφέρει:

«Θα ζητήσουμε από κάθε χρήστη του Facebook να προχωρήσει σε επιλογές σχετικά με:

α) Τις διαφημίσεις με βάση δεδομένα από συνεργάτες μας. Οι διαφημίσεις στο Facebook παρουσιάζουν αυξημένη σχετικότητα όταν χρησιμοποιούμε δεδομένα από τους συνεργάτες μας, όπως ιστοσελίδες και εφαρμογές που χρησιμοποιούν επιχειρηματικά εργαλεία όπως την επιλογή Μου αρέσει. Θα ζητήσουμε από τους χρήστες να εξετάσουν πληροφορίες σχετικά με αυτού του είδους τη διαφήμιση και να επιλέξουν εάν επιθυμούν ή όχι να χρησιμοποιούμε δεδομένα από συνεργάτες για την προβολή διαφημίσεων.

β) Τις πληροφορίες στο προφίλ τους. Εάν έχετε επιλέξει να μοιράζεστε πληροφορίες για τα πολιτικά και θρησκευτικά πιστεύω και τις σχέσεις σας στο προφίλ σας, θα σας ζητήσουμε να επιλέξετε εάν εξακολουθείτε να θέλετε να μοιράζεστε αυτές τις πληροφορίες και να μας επιτρέπετε να τις χρησιμοποιούμε. Όπως πάντα, η συμπερίληψη αυτών των πληροφοριών στο προφίλ σας είναι απολύτως προαιρετική. Κάνουμε πιο εύκολή την επιλογή των χρηστών να τις διαγράψουν εφόσον δεν επιθυμούν πλέον να τις μοιράζονται.

γ) Τη χρήση τεχνολογίας αναγνώρισης προσώπου (face recognition). Οι ρυθμίσεις αναγνώρισης προσώπου που διαθέτουμε συμβάλλουν στην προστασία των προσωπικών δεδομένων σας και βελτιώνουν τις εμπειρίες σας, όπως τον εντοπισμό μιας πιθανής απόπειρας από τρίτους να χρησιμοποιήσουν την εικόνα σας ως φωτογραφία προφίλ και τη δυνατότητα να σας προτείνουμε φίλους τους οποίους ενδέχεται να θέλετε να προσθέσετε με ετικέτα (tag) στις φωτογραφίες ή τα βίντεό σας.

Παρέχουμε προϊόντα που χρησιμοποιούν την τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου στα περισσότερα μέρη του κόσμου εδώ και περισσότερα από έξι χρόνια. Ως μέρος της παρούσας ενημέρωσης, δίνουμε την επιλογή σε χρήστες στην ΕΕ και τον Καναδά να ενεργοποιήσουν τη δυνατότητα αναγνώρισης προσώπου. Η χρήση της αναγνώρισης προσώπου είναι απολύτως προαιρετική για κάθε χρήστη του Facebook.

δ) Επίσης, θα ζητήσουμε από τους χρήστες να αποδεχτούν τους αναθεωρημένους όρους χρήσης της υπηρεσίας και την πολιτική δεδομένων, που περιλαμβάνουν περισσότερες λεπτομέρειες ως απάντηση σε ερωτήματα που τέθηκαν σχετικά με τη λειτουργία των υπηρεσιών μας. Δεν ζητάμε νέα δικαιώματα για τη συλλογή, χρήση ή την κοινοποίηση των σας δεδομένων στο Facebook και διατηρούμε τη δέσμευσή μας ότι δεν πουλάμε τα προσωπικά σας δεδομένα σε διαφημιστές ή άλλους συνεργάτες μας.

Ενώ η ουσία της πολιτικής προστασίας προσωπικών δεδομένων που εφαρμόζουμε είναι παρόμοια παγκοσμίως, τα άτομα που ζουν στην ΕΕ θα δουν συγκεκριμένες λεπτομέρειες που αφορούν μόνο τους κατοίκους της Ευρώπης, όπως για παράδειγμα, το πώς μπορούν να επικοινωνήσουν με τον υπεύθυνο προστασίας προσωπικών δεδομένων της εταιρείας μας, σύμφωνα με τον GDPR.

Τα άτομα που ζουν στην Ε.Ε, θα ξεκινήσουν να λαμβάνουν τα παραπάνω αιτήματα αυτή την εβδομάδα, ώστε να διασφαλιστεί ότι θα έχουν τη δυνατότητα να προχωρήσουν στις επιλογές τους πριν να τεθεί σε ισχύ ο GDPR στις 25 Μαΐου. Στο πλαίσιο της σταδιακής προσέγγισής μας, οι άνθρωποι που ζουν στον υπόλοιπο κόσμο, θα λάβουν ειδοποίηση για να προχωρήσουν στις δικές τους επιλογές σε ένα μετέπειτα στάδιο, βάσει του προγραμματισμού και θα παρουσιάσουμε τις πληροφορίες με τους κατάλληλους τρόπους για κάθε περιοχή.

Παρουσίαση καλύτερων εργαλείων για πρόσβαση, διαγραφή και μεταφόρτωση δεδομένων

Οι νέες δυνατότητες που αφορούν τις «Συντομεύσεις Ρυθμίσεων και Απορρήτου» που ανακοινώθηκαν τον προηγούμενο μήνα, δημιουργήθηκαν λαμβάνοντας υπόψη τον GDPR, και οι χρήστες θα ξεκινήσουν να έχουν πρόσβαση σε αυτές, αυτήν την εβδομάδα. Τα πρόσφατα διευρυμένα εργαλεία για πρόσβαση στα δεδομένα που παρουσιάσαμε, θα επιτρέπουν στους χρήστες να βλέπουν τα δεδομένα τους, να τα διαγράφουν, να τα μεταφορτώνουν και να τα εξάγουν με πιο εύκολο τρόπο. Αυτά τα εργαλεία είναι διαθέσιμα παγκοσμίως, παρόλο που σχεδιάστηκαν με βάση τις απαιτήσεις συμμόρφωσης με τον GDPR.

Επίσης, ενημερώσαμε τη ρύθμιση «Αρχείο Δραστηριοτήτων» στις κινητές συσκευές, ώστε να είναι πιο εύκολο για τους χρήστες να βλέπουν τις πληροφορίες που έχουν κοινοποιήσει στο Facebook από την κινητή συσκευή τους.

Παροχή ειδικών ρυθμίσεων για τους εφήβους

Ο νέος GDPR αναγνωρίζει τη σημασία της καθιέρωσης ειδικής προστασίας και εμπειρίας για τους εφήβους. Έχουμε ενσωματώσει πολλές ρυθμίσεις ειδικής προστασίας στο Facebook για τους εφήβους, ανεξάρτητα από την περιοχή όπου βρίσκονται. Για παράδειγμα, οι διαφημιστικές κατηγορίες για εφήβους είναι πιο περιορισμένες και οι προεπιλεγμένες επιλογές του κοινού δημοσιεύσεων, δεν περιλαμβάνουν την επιλογή «δημόσια».

Επιπλέον, διατηρούμε απενεργοποιημένη τη δυνατότητα αναγνώρισης προσώπου για κάθε χρήστη ηλικίας κάτω των 18 ετών και περιορίζουμε τα άτομα που μπορούν να δουν ή να αναζητήσουν πληροφορίες που έχουν κοινοποιήσει έφηβοι, όπως ο τόπος καταγωγής ή τα γενέθλιά τους.

Στη διάρκεια του τρέχοντος έτους, θα παρουσιάσουμε ένα νέο παγκόσμιο κέντρο online πόρων, ειδικά για εφήβους και πρόσθετη εκπαίδευση σχετικά με τα πιο συνηθισμένα ερωτήματά τους σχετικά με το απόρρητο.

Σύμφωνα με το GDPR, άτομα ηλικίας μεταξύ 13 και 15 ετών σε ορισμένες ευρωπαϊκές χώρες χρειάζονται την άδεια ενός γονέα ή κηδεμόνα για τη χρήση κάποιων ρυθμίσεων στο Facebook – την προβολή διαφημίσεων με βάση δεδομένα από συνεργάτες και τη συμπερίληψη θρησκευτικών και πολιτικών απόψεων ή προτιμήσεων στο προφίλ τους. Οι συγκεκριμένοι έφηβοι θα έχουν πρόσβαση σε μια λιγότερο εξατομικευμένη εκδοχή του Facebook, με περιορισμένη δυνατότητα δημοσιεύσεων και λιγότερο σχετικές διαφημίσεις, μέχρι να λάβουν την άδεια ενός γονέα ή κηδεμόνα για να χρησιμοποιούν όλες τις δυνατότητες του Facebook.

«Ακόμα και στις περιπτώσεις που κάτι τέτοιο δεν επιβάλλεται από τη σχετική νομοθεσία, θα ρωτήσουμε κάθε έφηβο εάν επιθυμεί να προβάλλονται διαφημίσεις με βάση δεδομένα από συνεργάτες και εάν επιθυμεί να συμπεριλάβει προσωπικά δεδομένα στο προφίλ του…».

Σε εφαρμογή ο νέος αυστηρός Κανονισμός για την προστασία των προσωπικών δεδομένων

Το Facebook διέγραψε το πρώτο τρίμηνο του 2018....583 εκ. ψεύτικους (fake) λογαριασμούς

facebook

Περίπου 837 εκατομμύρια αναρτήσεις τύπου «σπαμ» διέγραψε το σύμφωνα με ανακοίνωσή του το Facebook το πρώτο τρίμηνο του 2018.

Επίσης, το Facebook διέγραψε περίπου 583 εκατομμύρια ψευδο-λογαριασμούς που διέσπειραν όλο αυτό τον όγκο του «σπαμ». Οι περισσότεροι από αυτούς τους λογαριασμούς εντοπίσθηκαν και διαγράφηκαν μόλις μερικά λεπτά μετά τη δημιουργία τους.

Είναι η πρώτη φορά που το Facebook δημοσιοποίησε αναλυτικά στοιχεία για τα μέτρα που έχει πάρει με στόχο να «καθαρίσει» την πλατφόρμα του από περιεχόμενο βίας, σεξ, τρομοκρατικής προπαγάνδας, μίσους, σπαμ κ.α.

Σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο του Facebook ‘Αλεξ Σουλτς, υπεύθυνο για την ανάλυση δεδομένων των χρηστών, το 3% έως 4% των ενεργών λογαριασμών του δικτύου εκτιμάται ότι είναι «fake».

Αναλυτικότερα, από άποψη περιεχομένου, οι 21 εκατομμύρια αναρτήσεις που διαγράφηκαν στο πρώτο τρίμηνο φέτος, αφορούσαν σεξουαλική δραστηριότητα και γυμνές εικόνες ενηλίκων (το 96% έγινε αντιληπτό από την τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης του Facebook προτού επισημανθεί από άλλο χρήστη). Περίπου οκτώ ανά 10.000 αναρτήσεις αφορούν γυμνό ή πορνογραφικό περιεχόμενο που παραβιάζει τους κανονισμούς του δικτύου.

Επίσης, διαγράφηκαν περίπου 3,5 εκατομμύρια αναρτήσεις που απεικονίζουν βίαιο περιεχόμενο (το 86% προτού αναφερθούν από άλλο χρήστη). Περίπου το 0,25% των συνολικών αναρτήσεων απεικονίζουν (όχι λεκτική) βία κάποιας μορφής.

Ακόμη, διαγράφηκαν 2,5 εκατομμύρια αναρτήσεις μισαλλόδοξου λόγου (ομοφοβικού, ρατσιστικού κ.α.), από τις οποίες μόνο το 38% είχαν εντοπισθεί εκ των προτέρων, καθώς σε αυτό το πεδίο η ανίχνευση από την τεχνητή νοημοσύνη τα πηγαίνει λιγότερο καλά μέχρι στιγμής, αν και έχει πετύχει αύξηση διαγραφών 56% έναντι του τελευταίου τριμήνου του προηγούμενου έτους.

Οι διαγραφές αναρτήσεων τρομοκρατικής προπαγάνδας έφθασαν τα 1,9 εκατομμύρια (αύξηση 73% σε σχέση με το τελευταίο τρίμηνο του 2017) και σχεδόν όλες έγιναν αντιληπτές από την τεχνητή νοημοσύνη έγκαιρα.

Έχοντας κάνει περίπου 3.000 νέες προσλήψεις στην αρχή του 2018, το συνολικό προσωπικό του Facebook που ασχολείται με την επιτήρηση των λογαριασμών και αναρτήσεων των χρηστών, έχει φθάσει πια τα 7.500 άτομα.

Τρομακτική εφεύρεση – Συσκευή διαβάζει… την σκέψη μας! Θα… "γκουγκλάρουμε" με το μυαλό μας

mit media lab alterego

Ερευνητές του Πανεπιστημίου ΜΙΤ των ΗΠΑ δημιούργησαν την πρώτη συσκευή που μπορεί να «ακούσει» την εσωτερική φωνή στο μυαλό ενός ανθρώπου και να την καταγράψει σε υπολογιστή.

Η λευκή πλαστική συσκευή με την ονομασία AlterEgo, που φοριέται στο κεφάλι, χρησιμοποιεί τέσσερα ηλεκτρόδια εφαρμοσμένα στο δέρμα, για να «διαβάσει» το νου και την εσωτερική φωνή που όλοι οι άνθρωποι έχουν, ακόμη κι όταν εξωτερικά φαίνονται σιωπηλοί. Τα ηλεκτρόδια μπορούν να «πιάσουν» τα αμυδρά νευρομυικά σήματα που δημιουργούνται στο πρόσωπο και στο σαγόνι, όταν ένας άνθρωπος μιλάει στον εαυτό του.

Καθώς οι λέξεις κυκλοφορούν μέσα στο νου του, το σύστημα τεχνητής νοημοσύνης της συσκευής μπορεί να συσχετίσει τα ελαφρώς διαφορετικά νευρομυικά σήματα με τις διαφορετικές λέξεις που αντιστοιχούν σε αυτά. Οι λέξεις στέλνονται μετά σε έναν υπολογιστή και μετατρέπονται σε φράσεις.

Μάλιστα η μυοηλεκτρική προσθετική συσκευή βρίσκεται σε διάλογο με τον άνθρωπο, αφού μπορεί να απαντήσει σε ερωτήσεις που κάνει κάποιος από μέσα του. Σιωπηλά σκέφτεται μια ερώτηση και η AlterEgo την απαντά – ή τέλος πάντων φιλοδοξεί να την απαντήσει, καθώς το σύστημα θέλει ακόμη βελτίωση.

«Γκουγκλάρισμα» με… την σκέψη

Με τον τρόπο αυτό, ένας άνθρωπος στο μέλλον θα μπορούσε να «γκουγκλάρει» απλώς με τις σκέψεις του, θέτοντας ερωτήματα και αναμένοντας απαντήσεις πάντα μέσα στο μυαλό του. Ακούγεται μαγικό, αλλά αυτή είναι η υπόσχεση της AlterEgo, σύμφωνα με το «New Scientist» και την «Γκάρντιαν».

Η συσκευή είναι ένα ακόμη βήμα προς ένα κόσμο όπου οι άνθρωποι θα αλληλεπιδρούν με τις μηχανές μόνο με τη σκέψη τους. Οι δημιουργοί της AlterEgo οραματίζονται ένα μέλλον στο οποίο δεν θα χρειάζεται κανείς να πληκτρολογήσει κάτι στη μηχανή αναζήτησης της Google, ούτε καν να θέσει το ερώτημα με τη φωνητική εντολή «OK Google», αλλά θα το κάνει πια καθαρά νοητικά.

Όπως είπε ο επικεφαλής ερευνητής Αρνάβ Καπούρ του εργαστηρίου Media Lab του ΜΙΤ, «η ιδέα μας ήταν: μπορούμε να έχουμε μια υπολογιστική πλατφόρμα που να είναι πιο εσωτερική, που να αναμιγνύει τον άνθρωπο και την μηχανή με κάποιο τρόπο και η οποία να μοιάζει με εσωτερική επέκταση της δικής μας νόησης;».

Οι ερευνητές, που χαρακτηρίζουν την AlterEgo «συσκευή επαυξημένης νοημοσύνης», την παρουσίασαν για πρώτη φορά σε συνέδριο τεχνητής νοημοσύνης στο Τόκιο. Μέχρι στιγμής, όπως έδειξαν οι δοκιμές με δέκα εθελοντές, οι οποίοι κλήθηκαν να πουν στο μυαλό τους φράσεις με έως 20 λέξεις και αριθμούς, η συσκευή έχει μέση ακρίβεια 92% στη μεταγραφή της εσωτερικής φωνής. Το ποσοστό αυτό αναμένεται να αυξηθεί στο μέλλον, όπως και το εύρος του εσωτερικού λεξιλογίου που είναι δυνατό να «διαβασθεί».

Σύνδεση της σκέψης με… τεχνολογικούς κολοσσούς

Ο τελικός στόχος είναι ένα σύστημα που θα επιτρέπει στον χρήστη να επικοινωνεί άνετα με τους προσωπικούς ψηφιακούς βοηθούς (Google Assistant, Amazon Alexa, Apple Siri κα) με σιωπηλό τρόπο, κάτι που ακούγεται σαν επιστημονική φαντασία, αλλά φαίνεται πως δεν είναι.

Το πρόβλημα είναι ότι οι χρήστες θα πρέπει να φοράνε τη συσκευή στο κεφάλι τους, κάτι που ίσως εμποδίσει τη συσκευή να γίνει δημοφιλής. Από την άλλη, οι ερευνητές διαβλέπουν πρακτικές εφαρμογές αυτής της πρωτοποριακής τεχνολογίας σε άλλα πεδία όπως ο στρατός και η βιομηχανία, όπου οι άνθρωποι υποχρεώνονται να βρίσκονται σε θορυβώδη περιβάλλοντα και είναι καλύτερα να επικοινωνούν σιωπηλά παρά με τη φωνή τους.

newsit

Συστήματα μικροδορυφόρων αναπτύσσει η Ελλάδα

mikrodoryforos

Ο Υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, Νίκος Παππάς, ενέκρινε την πρόταση της Γενικής Γραμματείας Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων του Υπουργείου ΨΗΠΤΕ, για την υλοποίηση του έργου «Ανάπτυξη υποδομής και συστοιχίας μικροδορυφόρων για την ενίσχυση της δημόσιας διοίκησης και της επιχειρηματικότητας στον τομέα των ηλεκτρονικών επικοινωνιών».

Ο προϋπολογισμός του ανέρχεται σε 23,9 εκατ. ευρώ και η χρηματοδότηση θα προέλθει από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανταγωνιστικότητα, Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία 2014-2020» του ΕΣΠΑ.

Το έργο εντάσσεται σε μια ενιαία στρατηγική λογική του Υπουργείου ΨΗΠΤΕ, αφενός για την ανάπτυξη εθνικής εμβέλειας υποδομών και αφετέρου για τη διαμόρφωση και παροχή υπηρεσιών που θα υποστηρίζουν την ευρύτερη διαστημική στρατηγική της χώρας.

Στους στόχους του Υπουργείου περιλαμβάνονται ακόμα η καταλυτική ενθάρρυνση της βιομηχανίας σχεδίασης και ανάπτυξης -σε πρώτη φάση- μικρο/νανοδορυφόρων, η παροχή κρίσιμων υπηρεσιών στη δημόσια διοίκηση και η διάχυση τους στον ιδιωτικό τομέα, καθώς και η κινητοποίηση σημαντικών επενδύσεων στον εν λόγω τομέα. Υπενθυμίζεται ότι πρόσφατα ο Υπουργός ΨΗΠΤΕ, Νίκος Παππάς, παρουσίασε τον νεοϊδρυθέντα Ελληνικό Διαστημικό Οργανισμό (ΕΛΔΟ), ο οποίος δίνει νέα ώθηση στις προσπάθειες που καταβάλλονται από την Ελλάδα για την αξιοποίηση του διαστημικού τομέα.

Η νέα πρωτοβουλία του Υπουργείου ΨΗΠΤΕ, που εντάσσεται στο πλαίσιο της Εθνικής Ψηφιακής Στρατηγικής 2016-2021, περιλαμβάνει την:

Κατασκευή, εκτόξευση και λειτουργία συστοιχίας έντεκα (11) μικροδορυφόρων για την παρατήρηση της Γης και την παραγωγή ποιοτικών και υψηλής ανάλυσης «ανοικτών» διαστημικών δεδομένων.

Τη δημιουργία εθνικών υποδομών συναρμολόγησης, ολοκλήρωσης, δοκιμής και επικύρωσης μικροδορυφόρων, ελέγχου και διαχείρισης αυτών, καθώς και επιτήρησης δορυφορικού φάσματος.

Την ανάπτυξη υπηρεσιών, που θα βασίζονται στα δεδομένα τα οποία θα παράγουν οι μικροδορυφόροι, για χρήση τους από το δημόσιο τομέα. Μεταξύ αυτών συγκαταλέγονται υπηρεσίες για τη γεωργία και τη δασοκομία, την παρακολούθηση μεταναστευτικών ροών, τη διαχείριση κινδύνων, τη ναυτιλία, την ασφάλεια, τη διαχείριση φυσικών πόρων και το περιβάλλον.

Να σημειωθεί ότι μέρος των υπηρεσιών και των δεδομένων, που θα παραχθούν, θα διατεθούν σε ερευνητικά και πανεπιστημιακά ιδρύματα με τη μορφή ανοικτών δεδομένων (open data) για την προώθηση της έρευνας και της καινοτομίας σε αναπτυξιακούς τομείς της ελληνικής οικονομίας.

Ο Υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, Νίκος Παππάς, ανέφερε σχετικά: «Έχουμε ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για την ανάπτυξη της διαστημικής πολιτικής της Ελλάδας και τη στρατηγική ενίσχυσης της Ψηφιακής Οικονομίας. Συνενώνουμε αναπτυξιακές δυνάμεις, ώστε να συνεισφέρουν στην ανάπτυξη της χώρας. Ενισχύουμε την καινοτομία και την εξωστρέφεια σε τομείς που μέχρι σήμερα δεν υπήρχε καθαρή στόχευση και οργανωμένη στρατηγική. Εκμεταλλευόμαστε τις απεριόριστες εφαρμογές και ευκαιρίες και βάζουμε την Ελλάδα σε νέα τροχιά, τροχιά νέας ανάπτυξης».

Ο Γενικός Γραμματέας Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων του Υπουργείου ΨΗΠΤΕ, Βασίλης Μαγκλάρας, υπογράμμισε: «Η αξιοποίηση της διαστημικής τεχνολογίας και των -σχετικών με αυτή- εφαρμογών συνιστά μεγάλη ευκαιρία για τη χώρα, καθώς δίνει νέες δυνατότητες σε τομείς όπως η άμυνα, η ασφάλεια, η πολιτική προστασία, η μεταποίηση, η γεωργία, οι μεταφορές, η ναυτιλία, η έρευνα κ.ά. Με το συγκεκριμένο έργο δίνονται νέες προοπτικές στην αναπτυξιακή και επιχειρησιακή αξιοποίηση του διαστήματος».

Αλλάζει το Facebook για να δώσουμε σημασία στην οικογένεια και τους φίλους μας

facebook kinito

Αλλάζει το Facebook και μας λέει να δώσουμε σημασία στην οικογένεια και τους φίλους μας. Ο Mark Zuckerberg αποφάσισε ότι θα περιοριστούν σημαντικά τα posts από εταιρείες και ΜΜΕ και ο χρήστης θα βλέπει στο news feed του αναρτήσεις απ’ την οικογένεια και τους φίλους του, οι οποίες μάλιστα ενθαρρύνουν τον φιλικό και οικογενειακό διάλογο.

Έτσι, πλέον στο news feed θα δίνεται έμφαση στις ιδιωτικές αναρτήσεις από τους φίλους και την οικογένεια του χρήστη και θα υποβαθμιστούν οι δημόσιες από τις επιχειρήσεις και τα Μέσα Ενημέρωσης.

Οι αλλαγές θα έρθουν μέσα στις επόμενες εβδομάδες και αναμένεται πως θα προκαλέσουν τον περιορισμό της δημοφιλίας των ειδήσεων, των φωτογραφιών και των videos από εταιρείες και Μέσα Ενημέρωσης ενώ οι υπεύθυνοι ελπίζουν μ’ αυτό τον τρόπο να συμβάλλουν και στον περιορισμό ψευδών ειδήσεων (fake news) και της παραπληροφόρησης.

Ο Ο Mark Zuckerberg σχολίασε ότι θα προτιμηθεί πλέον το περιεχόμενο που παράγεται από φίλους και τροφοδοτεί τις συζητήσεις ανάμεσα στο οικογενειακό και στο φιλικό περιβάλλον.

Ο ίδιος παραδέχθηκε πως αυτό σημαίνει ότι οι κάθε είδους εταιρείες και οργανισμοί θα δουν το δικό τους περιεχόμενο να μειώνεται σε δημοφιλία.

Έχουμε δεχθεί αντιδράσεις από την κοινότητά μας ότι το δημόσιο περιεχόμενο -οι αναρτήσεις από εταιρείες, επώνυμες εμπορικές μάρκες και μέσα ενημέρωσης- εξοβελίζουν τις προσωπικές στιγμές μας, οι οποίες μας οδηγούν να συνδεόμαστε περισσότερο μεταξύ μας

Ο ιδρυτής του Facebook πρόσθεσε πως αισθάνεται την ευθύνη να διασφαλίσει ότι το Facebook ωφελεί την ευτυχία των ανθρώπων. «Μ’ αυτές τις αλλαγές περιμένω ότι θα μειωθεί ο χρόνος που οι άνθρωποι περνάνε στο Facebook, αλλά επίσης θα γίνει πιο πολύτιμος».

Η εστίασή μας δεν θα είναι πια το Facebook να σας βοηθήσει να βρείτε σχετικό με σας περιεχόμενο, αλλά να σας βοηθήσει να έχετε κοινωνικές αλληλεπιδράσεις που έχουν νόημα