Πεμ02202020

Τελευταία ΕνημέρωσηΠεμ, 20 Φεβ 2020 12am

Back Βρίσκεστε εδώ: Αρχική Καταναλωτες Γενικα Tι θα υποχρεώνονται πλέον να κάνουν οι Πάροχοι Κινητής για να μην εξαπατώνται οι χρήστες της

Tι θα υποχρεώνονται πλέον να κάνουν οι Πάροχοι Κινητής για να μην εξαπατώνται οι χρήστες της

kinito

To θέμα των χρεώσεων στις τηλεπικοινωνίες δεν απασχολεί μόνον την Ελλάδα και την ελληνική κυβέρνηση, αλλά το σύνολο της Ευρωπαϊκής Ενωσης. Αυτό διακρίνεται από την απόφαση της Κομισιόν να προωθήσει μέχρι τον Δεκέμβριο του 2020 ένα νέο και ενιαίο μοντέλο παρουσίασης των συμβολαίων στις τηλεπικοινωνίες, κατά μήκος όλης της Ε.Ε.

Σύμφωνα με τις ανακοινώσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, πριν από την υπογραφή ενός συμβολαίου στις τηλεπικοινωνίες, ο πάροχος θα υποχρεούται να παραδίδει στον καταναλωτή μια περίληψη των βασικών όρων του συμβολαίου όπως, για παράδειγμα, οι χρεώσεις, το είδος της υπηρεσίας που θα λαμβάνει, τα χαρακτηριστικά της (ταχύτητα), η διάρκεια ισχύος του συμβολαίου κ.ά.

Το είδος και τον τρόπο εμφάνισης των πληροφοριών αυτών – σύμφωνα με την εφημερίδα Καθημερινή – θα αποφασίσει η Κομισιόν και θα επιβάλει στις επιμέρους αγορές η εθνική ρυθμιστική αρχή – εν προκειμένω η ΕΕΤΤ για την Ελλάδα.

Η απόφαση αυτή αναδεικνύει το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί σε όλη την Ε.Ε. σχετικά με τα συμβόλαια των τηλεπικοινωνιών. Καθώς προστίθενται όλο και περισσότερα χαρακτηριστικά, η πολυπλοκότητα αυξάνεται και ταυτόχρονα η προσπάθεια εξαπάτησης των καταναλωτών.

Υπενθυμίζεται ότι πάνω από το 50% των καταγγελιών που υπήρξαν πέρυσι για τις τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες στην Ελλάδα, αφορούσαν αμφισβητήσεις λογαριασμών.

Οι πάροχοι θα πρέπει να συμμορφωθούν με τον νέο κώδικα ηλεκτρονικών επικοινωνιών της Ε.Ε. μέχρι τις 21 Δεκεμβρίου 2020. Το έργο, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση της Κομισιόν, θα αναλάβουν οι κατά τόπους εθνικές ρυθμιστικές αρχές.