Τετ05242017

Τελευταία ΕνημέρωσηΤετ, 24 Μαϊ 2017 4pm

Back Βρίσκεστε εδώ: Αρχική Ειδησεις Παραξενα Ελλαδα

Τί εντόπισε ο Καθ. Λιαντίνης στον Ταΰγετο και τί εμφανίζεται το πρωί στην κορυφή του

Liantinis taygetos

Φυσικά, ο Λιαντίνης δεν είναι νεκρός, αλλά όντως άφησε πίσω το σώμα του σε μια σπηλιά στον Ταύγετο... Τώρα είναι αλλού και η μελέτη του Λιαντίνη, βάσει της ειδικής οικολογικής του έρευνας (και ας μην ξεχνάμε τη σχέση του ιστορικού ονόματός του με την ιερή λέξη Λιάντη), για την Υποχθόνια, τον Κόσμο των Αθανάτων, και για τον ψυχικό νεραϊδιακό κόσμο, είναι ένα φαεινό παράδειγμα των σχέσεων της ψυχοστατικής συγκεκριμένων γεωγραφικών σημείων και των μυστηρίων τα οποία συμβαίνουν δια της μεταλλάξεως της ανθρώπινης υπόστασης στα σημεία αυτά, (και πολλά θα βρει κανείς αν διαβάσει προσεκτικά τα βιβλία του Λιαντίνη).

Βρίσκεται εις το χείλος του θανάτου, βρίσκεται στο μέσο ενός άξονα εκεί (μετά από την μελέτη που αυτός είχε κάνει), είναι ένας άξονας των δύο κόσμων, που υπάρχει στον Ταΰγετο. (το μέρος στο οποίο είχε πάει είναι το ιερό όρος της Ταϋγέτης, που είναι μία από τις 7 κόρες του Άτλαντα).

Πρέπει να καταλάβουμε ότι όλα τα τοπωνύμια της επιφάνειας αναφέρονται στον άλλο κόσμο, όταν π.χ. λέμε «οι Δελφοί», οι αληθινοί Δελφοί δεν είναι εδώ, είναι αλλού, αυτοί που ξέρουμε είναι ένα είδωλό τους, ή πχ η Αθήνα, ή η κάμινος όπως τη λέγανε στην αρχαιότητα, δεν είναι αυτή η αληθινή Αθήνα, εκείνη βρίσκεται εντός του άλλου κόσμου και αξονικό σημείο επαφής των δύο πόλεων είναι ο βράχος της Ακρο - Πόλεως.

Ο Λιαντίνης εντόπισε κάποιον άξονα ανάμεσα στους δύο κόσμους, (η περίπτωση Λιαντίνη είναι μια υπόθεση που όποιος την ψάξει βαθιά θα βρεθεί προ μεγάλων εκπλήξεων).

Το ιερό όρος Τάλετον (το όρος Ταϋγέτη), βρίσκεται σε μία ρυμοτομία και διαρρύθμιση που για να τη μετρήσει κάποιος, ορθο-γραφικά, αριθμο-σοφικά, μαθη-ματικά, χαρτο-γραφικά, πρέπει να πάει στον ιερό του Αμύκλέου Απόλλωνος, στις Αμύκλες, και να οριοθετηθεί σε σχέση με την πυραμίδα του Ταύγετου.

Ακριβώς στις 4.04 το πρωί, κάθε μέρα, αντανακλούνται οι πέντε πυραμίδες, της Αιγύπτου στο δέλτα του Ταϋγέτου, στο ναό Μίθρα του άρματος του ήλιου, που βρίσκεται στην κορυφή του Ταϋγέτου και σήμερα λέγεται Άη Λιας, είναι ένα εκπληκτικό φαινόμενο το οποίο μπορεί να το δει ο καθένας αν βρεθεί εκεί εκείνη την ώρα, μόνο που δεν πάει κανένας εκεί (το φαινόμενο μας θυμίζει ίσως τους λεγόμενους «Δροσουλίτες»).

Σε αυτό το σημείο εμφανίζεται μια αλλοχρονική θέση των δύο αξόνων του Νοήμονος Συμπαντικού Οργανισμού (για τον οποίο θα μιλήσουμε εκτενώς σε άλλο άρθρο).

Εμείς εδώ στη Γη νοούμεθα ως μικροοργανισμοί σε νοήμονα και ζώσα υλική κατάσταση, αλλά με πνευματική υπόσταση που αντικατοπτρίζει το μεγαοργανισμό που κυβερνά το Σύμπαν και αυτή η σχέση καθρεπτίζεται στα πιο ιδιόμορφα από τα μέρη που μας περιβάλλουν.

Τις περισσότερες φορές αυτό ισχύει κυρίως ως προς ένα μέρος το οποίο είναι ορεινό, σχεδόν ποτέ δεν είναι πεδινό, κι όλο το επίκεντρο των μελετών αυτών, βρίσκεται σε σημείο ορεινά, στα οποία, προστρέχουν ειδικοί για να κάνουν τις μελέτες τους, ιδιωτικώς, αλλά στα ίδια ορεινά μέρη έχουμε και τους αρχαίους ναούς ή τα σημερινά μοναστήρια αλλά και τις βάσεις και τα ραντάρ, γιατί εκεί εκπέμπεται μια δύναμη από το Νοήμονα Συμπαντικό Οργανισμό, το πράνα (ή το πάρνα) και στα ορεινά είναι το αξονικό επίπεδο καθόδου του, μπορεί να εντοπιστεί η ροή του.

Είναι πολύ βαρύ αυτό το θέμα, εκεί μπορεί να προκληθεί η καταλυτική ρήξη της κατάρας της ανθρώπινης Ειμαρμένης και φυλακής της ζωής, βασικά είναι ένας αποδέκτης του ανθρώπινου πόνου και της ιδιοτέλειας της εδώ καταστάσεως, που τη μετασχηματίζει σε μια ψυχική κατάσταση ενός είδους «αγιοσύνης» για όποιον συνδεθεί με τη ροή της, για αυτό και πηγαίνουν τα τάγματα να απομονωθούν σε τέτοια μέρη, για αυτό και σφραγίζουν ιερατικά ή στρατιωτικά την πρόσβαση σε αυτά.

Σε αυτό το θέμα ο Λιαντίνης, είχε ανακαλύψει πάρα πολλά και ήξερε ότι σε συγκεκριμένα περάσματα μπορούσε να δραπετεύσει από τον κόσμο του θανάτου προς τον Κόσμο των Αθανάτων.

Έχω κάνει μια επίσκεψη στο μέρος από το οποίο νομίζω πως είχε «φύγει» ο Λιαντίνης, είναι ένα ειδικό σπήλαιο, από το οποίο μπορεί να μελετήσει κανείς το ζήτημα των οπτασιακών πυραμίδων. Ναι, αντικατοπτρίζονται τέσσερις ή πέντε πυραμίδες στις 4.04 μετά τα μεσάνυκτα, από την Αίγυπτο στο ιερόν Τάλετον.

Το «αλώνι» το οποίο αναφέρει ο Λιαντίνης στο βιβλίο του Γκέμμα, υπάρχει εκεί, στο οποίο αν κοιμηθεί κάποιος ένα βράδυ μόνος του, θα δει την «Επιούσια», δηλαδή στην αιθερική ουσία του λεγομένου «Κάρμα» καθώς περνά από το ιερό γεωγραφικό αυτό σημείο, θα δει την εικόνα του μηχανισμού που ρυθμίζει της ψυχοστασία των ανθρώπων του κόσμου μας. Σε αυτό το σημείο γίνεται η αποϋλοποίηση, στο «Αλώνι», (όπως και σε άλλα τέτοια μέρη) εκεί που εμφανίζονται οι Νεράιδες.

Η αποϋλοποίηση όμως γίνεται με την «Παρουσία», την κατάσταση κατά την οποία είμαστε συνειδητά ενεργοποιημένοι και συνδεδεμένοι με το μέρος, κι αυτό το πετυχαίνουμε ακολουθώντας συγκεκριμένες διαδρομές και έπειτα με την πολύωρη παραμονή εκεί και ακολουθεί η αρχή της διαδικασίας της μετουσίωσης.

Αλλά με την έναρξη αυτής της διαδικασίας, κάποιος πρέπει να εισέλθει εντός των στοών για να μπορέσει να προχωρήσει σε άλλο χρόνο και χώρο. Τα φαινόμενα αυτά συμβαίνουν και στον Άθω (στο όρος του Άθω, σε ειδικά σημεία που γίνονται σημεία και τέρατα, σημεία στα οποία εξαφανίζονται καλόγεροι, εκεί εμφανίζονται οι θρυλικοί «Εννέα Αόρατοι» κτλ, στον Όλυμπο και στους Δελφούς υπάρχουν σημεία αποϋλοποίησης και αλλοχρονικής καταστάσεως, όπως και αλλού!

strange

 

Ποιον παίκτη του Survivor τον έκαναν .... Ιούδα το βράδυ της Ανάστασης;

ioudas xristos

Το Survivor δεν έχει γίνει μόνο τηλεοπτική συνήθεια αλλά επηρεάζει και τις παραδόσεις μας.

Τουλάχιστον αυτό έγινε σε χωριό της Κρήτης, όπου κάθε χρόνο σε αρκετές εκκλησίες του νησιού τηρήθηκε η παράδοση που συνδυάζει το χαρμόσυνο μήνυμα της Ανάστασης του Χριστού με το κάψιμο του Ιούδα.

Ωστόσο, αυτή τη φορά στο χωριό Ροδοβάνι του Δήμου Καντάνου – Σελίνου, κάποιοι νεαροί έδωσαν στον Ιούδα την ονομασία του πρώην παίκτη του reality επιβίωσης, του Στέλιου Χανταμπάκη, δείχνοντας τη «συμπάθειά» τους προς το πρόσωπό του.

flashnews

Η Ιερά Μητρόπολη Γλυφάδας τα έβαλε τώρα και με την..... αλατοθεραπεία

alatotherapia spilaio

Κάτι έχει φαίνεται η Εκκλησία με τις εναλλακτικές θεραπείες. Τώρα η Μητρόπολη Γλυφάδας έβαλε στο στόχαστρό της την αλατοθεραπεία, μετά τον πόλεμο στη γιόγκα, αλλά και το ζίου ζίτσου. 

Η Μητρόπολη υποστηρίζει ότι η συγκεκριμένη θεραπεία είναι ασυμβίβαστη με την ορθόδοξη πίστη και συμβουλεύει τους πιστούς να είναι προσεκτικοί με τέτοιες θεραπείες, τονίζοντας ότι τα θεμέλια της εναλλακτικής θεραπείας βρίσκονται στον εξωχριστιανικό και αποκρυφιστικό χώρο.

Ιδού η ανακοίνωση της Μητρόπολης:

Η αλατοθεραπεία ανήκει στις εναλλακτικές «θεραπείες», οι οποίες στερούνται επιστημονικής τεκμηρίωσης και έχουν χαρακτηρισθεί ασυμβίβαστες με την Ορθόδοξη πίστη και ζωή, σε Πανορθόδοξες Συνδιασκέψεις για θέματα αιρέσεων και παραθρησκείας. Όταν ομιλούμε περί αλατοθεραπείας φυσικά δεν εννοούμε την απλή χρήση ενός ευλογημένου προϊόντος που έδωσε ο Θεός. Δεν εννοούμε δηλαδή την απλή πρόσληψη αλατιού στο φαγητό μας, ή τη χρήση αλατόνερου, αλλά μια «ολιστική[1] μέθοδο, η οποία συνιστά εμπειρία αναζωογόνησης του σώματος και του πνεύματος», σύμφωνα με τους ίδιους τους υποστηρικτές της.

«Η αλατοθεραπεία αποτελεί μια μορφή εναλλακτικής ιατρικής, η οποία περιλαμβάνει την παραμονή σε ένα αλατοσπήλαιο», όπου εισπνέοντας κανείς, θεωρείται ότι «ισορροπεί σώμα και πνεύμα» και ότι θεραπεύει, μεταξύ άλλων «αναπνευστικές, καρδιαγγειακές, δερματολογικές παθήσεις και αλλεργίες», σύμφωνα με τους ισχυρισμούς των αλατοθεραπευτών. Στα αλατοσπήλαια βρίσκει κανείς λάμπες φτιαγμένες από κρυστάλλους αλατιού, οι οποίες θεωρείται ότι έχουν θεραπευτικές ιδιότητες, αντικείμενα φτιαγμένα από αλάτι, ενώ σε κάποια αλατοσπήλαια υπάρχουν και μηχανήματα που «διοχετεύουν κονιορτοποιημένα μόρια αλατιού [sic] στον αέρα», ώστε εισπνέοντάς τα να επέλθει η θεραπεία!

Η αλατοθεραπεία προωθείται και στην Ελλάδα μέσω αποκρυφιστικών φεστιβάλ, ιστοσελίδων και εντύπων και μάλιστα προτείνεται και ως μέθοδος «καθαρισμού των [υποτιθέμενων] τσάκρας», αφού βασική αποκρυφιστική πεποίθηση είναι, ότι «το αλάτι εξαγνίζει το φυσικό και αιθερικό σώμα». Αλλού διαβάζουμε: «Δεν είναι μόνο η καθαρότητα του αέρα στα αλατοσπήλαια, που έχει τέτοια θεραπευτικά αποτελέσματα, αλλά επίσης η δόνησή του, η οποία ενεργοποιεί τις αυτοθεραπευτικές και αυτορυθμιστικές δυνάμεις. Όταν το σώμα μας ασθενεί και χάνει τη φυσική συχνότητά του, το αλάτι μπορεί να μας επαναφέρει στην αρχική, αρμονική μας κατάσταση». Η θεωρία αυτή, που είναι παρούσα σε αρκετές αποκρυφιστικές ιστοσελίδες, κάνει χρήση αποκρυφιστικής ορολογίας και έχει μεταφυσικό προσανατολισμό.

Στα αλατοσπήλαια η αλατοθεραπεία συνήθως συνδυάζεται με χρωματοθεραπεία, μουσικοθεραπεία και διαλογισμό.Η αλατοθεραπεία μάλιστα θεωρείται βοηθητική στον διαλογισμό, ενώ στις παρεχόμενες υπηρεσίες μέσα στα αλατοσπήλαια βρίσκει κανείς μεταξύ άλλων και γιόγκα, τάι τσι, ρεφλεξολογία, ρέικι, σιάτσου κ.ά.

Οι απλοί πολίτες οφείλουν να γνωρίζουν ότι, παρά τους ισχυρισμούς των προωθούντων τη μέθοδο, μελετητές και επιστημονικοί φορείς στο εξωτερικό κάνουν λόγο για έλλειψη επιστημονικής τεκμηρίωσης και, σε κάποιες περιπτώσεις, ακόμα και για επικινδυνότητα. Παραθέτουμε ενδεικτικά:

1. «Δεν υπάρχει αποτοξινωτική ή θεραπευτική ιδιότητα που να προέρχεται από την παραμονή σε ένα αλατοσπήλαιο».

2. «Μέχρι σήμερα δεν υπάρχουν τυχαιοποιημένες κλινικές δοκιμές σε αλατοσπήλαια στην Αμερική, πράγμα που αφήνει την αποτελεσματικότητά τους επιστημονικά ατεκμηρίωτη».

3. «Οι γιατροί παραμένουν σκεπτικοί σχετικά με την ωφέλεια για την υγεία από την εισπνοή μορίων αλατιού... Δεν υπάρχει επιστήμη σε αυτό», λένε κάποιοι ειδικοί, ενώ άλλοι γιατροί προειδοποιούν ότι «μπορεί να υπάρξει επιδείνωση του άσθματος και των συμπτωμάτων της αλλεργίας». Στην Ελλάδα ορισμένοι γιατροί συνιστούν την αποφυγή της αλατοθεραπείας σε περιπτώσεις καρδιοαγγειακών και νευρολογικών νοσημάτων, καθώς και σε περιπτώσεις κάποιων λοιμώξεων.

4. Το Επιστημονικό Ίδρυμα Πνευμονολογίας της Αυστραλίας αναφέρει τους κινδύνους από τη χρήση της αλατοθεραπείας και συνιστά «μεγάλη προσοχή». Με τη σειρά του επισημαίνει ότι «δεν υπάρχει καμία επιστημονική απόδειξη ότι η αλατοθεραπεία έχει οφέλη για την αναπνευστική υγεία. Επιπλέον, εκείνοι οι οποίοι προωθούν την αλατοθεραπεία δεν συμφωνούν πάντα στον τύπο ή την ποσότητα του αλατιού που θα χρησιμοποιηθεί ή τη μέθοδο ή τα πλεονεκτήματα. Οι ισχυρισμοί τους δεν βασίζονται σε καμία αξιόπιστη επιστημονική έρευνα, ούτε σε σύγχρονους κανόνες της ιατρικής».

5. «Σε κάποιες χώρες οι ιατρικοί σύλλογοι έχουν προειδοποιήσει ότι τα αλατοσπήλαια μπορεί να έχουν αρνητικά αποτελέσματα», τονίζει το Αμερικανικό Επιστημονικό Ίδρυμα για το ΄Ασθμα και τις Αλλεργίες, το οποίο και συνιστά ότι «είναι καλύτερα να αποφεύγονται τα αλατοσπήλαια».

Οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί που επιθυμούν να διατηρήσουν την Ορθόδοξη Χριστιανική τους ιδιότητα καλούνται να είναι προσεκτικοί, να μην καταφεύγουν σε εναλλακτικές «θεραπείες» ή αποκρυφιστικές πρακτικές και να μην ειδωλοποιούν προϊόντα, μεθόδους και χώρους. Σε εποχές σύγχυσης, πνευματικής, αλλά και οικονομικής εκμετάλλευσης, οφείλουμε να είμαστε επιφυλακτικοί σε ό,τι νέο μας προτείνεται.

Υπενθυμίζουμε ότι: «Οἱ λεγόμενες ἐναλλακτικές θεραπεῖες δέν ἔχουν ἁπλῶς ἀποκρυφιστικές προεκτάσεις, ἀλλά τά ἴδια τά θεμέλιά τους εὑρίσκονται στόν ἐξωχριστιανικό καί μάλιστα στόν ἀποκρυφιστικό χῶρο».

Γιατί φοράμε «Μάρτη» στο χέρι μας την 1η Μαρτίου

martis

Σύμφωνα με τη λαϊκή παράδοση, ο «Μάρτης» προστατεύει τα πρόσωπα των παιδιών από τον πρώτο ήλιο της Άνοιξης, για να μην καούν.

Φτιάχνεται την τελευταία ημέρα του Φεβρουαρίου και φοριέται είτε σαν δαχτυλίδι στα δάχτυλα είτε στον καρπό του χεριού σαν βραχιόλι. Καμιά φορά φοριέται ακόμα και στο μεγάλο δάχτυλο του ποδιού, ώστε να μην σκοντάφτει ο κατοχός του. Το βραχιολάκι αυτό το βγάζουν στο τέλος του μήνα ή το αφήνουν πάνω στις τριανταφυλλιές, όταν δουν το πρώτο χελιδόνι, για να τον πάρουν τα πουλιά και να χτίσουν τη φωλιά τους.

Το έθιμο του Μάρτη γιορτάζεται ίδιο και απαράλλαχτο στα Σκόπια με την ονομασία «Μάρτινκα» και στην Αλβανία ως «Βερόρε». Οι κάτοικοι των δύο γειτονικών μας χωρών φορούν βραχιόλια από κόκκινη και άσπρη κλωστή, για να μην τους «πιάσει» ο ήλιος, τα οποία και βγάζουν στα τέλη του μήνα ή όταν δουν το πρώτο χελιδόνι. Άλλοι πάλι δένουν τον «Μάρτη» σε κάποιο καρποφόρο δέντρο, ώστε να του χαρίσουν ανθοφορία, ενώ μερικοί τον τοποθετούν κάτω από μία πέτρα κι αν την επόμενη ημέρα βρουν δίπλα της ένα σκουλήκι, σημαίνει ότι η υπόλοιπη χρονιά θα είναι πολύ καλή.

Τηρώντας παραδόσεις και έθιμα αιώνων, οι Βούλγαροι, την πρώτη ημέρα του Μάρτη, φορούν στο πέτο τους στολίδια φτιαγμένα από άσπρες και κόκκινες κλωστές που αποκαλούνται «Μαρτενίτσα».

Σε ορισμένες περιοχές της Βουλγαρίας, οι κάτοικοι τοποθετούν έξω από τα σπίτια τους ένα κομμάτι κόκκινου υφάσματος, για να μην τους «κάψει η γιαγιά Μάρτα» (Μπάμπα Μάρτα, στα βουλγαρικά), που είναι η θηλυκή προσωποποίηση του μήνα Μάρτη.

Η «Μαρτενίτσα» λειτουργεί στη συνείδηση του βουλγαρικού λαού ως φυλαχτό, το οποίο μάλιστα είθισται να προσφέρεται ως δώρο μεταξύ των μελών της οικογένειας, συνοδευόμενο από ευχές για υγεία και ευημερία.

Το ασπροκόκκινο στολίδι της 1ης του Μάρτη φέρει στα ρουμανικά την ονομασία «Μαρτιζόρ». Η κόκκινη κλωστή συμβολίζει την αγάπη για το ωραίο και η άσπρη την αγνότητα του φυτού χιονόφιλος, που ανθίζει τον Μάρτιο και είναι στενά συνδεδεμένο με αρκετά έθιμα και παραδόσεις της Ρουμανίας.

Σύμφωνα με τη μυθολογία, ο Θεός – Ήλιος μεταμορφώθηκε σε νεαρό άνδρα και κατέβηκε στη Γη, για να πάρει μέρος σε μία γιορτή. Τον απήγαγε, όμως, ένας δράκος, με αποτέλεσμα να χαθεί και να βυθιστεί ο κόσμος στο σκοτάδι.

Μία ημέρα ένας νεαρός, μαζί με τους συντρόφους του, σκότωσε το δράκο και απελευθέρωσε τον Ήλιο, φέροντας την άνοιξη. Ο νεαρός έχασε τη ζωή του και το αίμα του -λέει ο μύθος- έβαψε κόκκινο το χιόνι. Από τότε, συνηθίζεται την 1η του Μάρτη όλοι οι νεαροί να πλέκουν το «Μαρτισόρ», με κόκκινη κλωστή που συμβολίζει το αίμα του νεαρού άνδρα και την αγάπη προς τη θυσία και άσπρη που συμβολίζει την αγνότητα.

Το πιο πιθανόν, όμως, για φέτος είναι να ευχηθούμε «Καλό μήνα», συμπληρώνοντας τη φράση με μία γνωστή παροιμία που συνοδεύει -ανάλογα με τις περιστάσεις βέβαια- το μήνα «...από Μάρτη καλοκαίρι...», αφού ο σχετικά ήπιος χειμώνας ευχόμαστε ότι μας προετοιμάζει για τον ερχομό μίας μοσχοβολιστής άνοιξης.

Αλλά, σύμφωνα με την παράδοση, «Μάρτη» δεν φορούσαν μόνο οι άνθρωποι. Σε κάποιες περιοχές της χώρας κρεμούσαν την κλωστή όλη τη νύχτα στα κλαδιά μίας τριανταφυλλιάς, για να χαρίσουν ανθοφορία, ενώ σε άλλες περιοχές την έβαζαν γύρω από τις στάμνες, για να προστατέψουν το νερό από τον ήλιο και να το διατηρήσουν κρύο.

Σε άλλες περιοχές το φορούσαν μέχρι να φανούν τα πρώτα χελιδόνια, οπότε και το άφηναν πάνω σε τριανταφυλλιές, ώστε να τον πάρουν τα πουλιά, για να χτίσουν τη φωλιά τους. Αλλού πάλι το φορούν ως την Ανάσταση, οπότε και το δένουν στις λαμπάδες της Λαμπρής, για να καεί μαζί του.

 

Πώς είναι η ζωή του άνδρα που έχει ... προσόντα 54 εκατοστών

andr meg peo

Ο 54χρονος Ρομπέρτο Καμπρέρα έχει αναμφίβολα κάτι που πολλοί άνδρες θα ήθελαν- αν και όχι σε τέτοιο μέγεθος.

Δεν είναι όμως όσο ευτυχισμένος θα περίμενε κανείς, και πώς μπορεί να είναι αφού το τεράστιο πέος του, με μήκος.... 45 εκατοστών, είναι εμπόδιο τόσο στη σεξουαλική του δραστηριότητα όσο και γενικά στη ζωή του, αφού δυσκολεύεται στην καθημερινότητά του, στον ύπνο του και στην εργασία του.

Ωστόσο, όπως γράφει η Daily Mail, ο Καμπρέρα απορρίπτει το ενδεχόμενο να υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση για τη μείωση των προσόντων του, ακόμα κι αν η απόφασή του αυτή σημαίνει πως δεν θα μπορέσει ποτέ να κάνει σεξ.

Ο 54χρονος έγινε διάσημος το 2015 όταν κυκλοφόρησε ένα βίντεο που τον έδειχνε να ζυγίζει το μόριό του για να αποδείξει την αυθεντικότητά του. Τα 45 εκατοστά του ανδρισμού του ισοπέδωσαν κάθε άλλο επίσημο ή ανεπίσημο ρεκόρ, αν και ο ίδιος λέει πως το Βιβλίο Γκίνες αρνείται να του αναγνωρίσει αυτή την πρωτιά.

«Είμαι διάσημος επειδή έχω το μεγαλύτερο πέος στον κόσμο. Νιώθω καλά με το πέος μου, ξέρω πως κανείς δεν έχει προσόντα σαν τα δικά μου» δηλώνει.

Παρά την υπερηφάνειά του για το γιγάντιο όργανό του, πολλοί γιατροί του έχουν συστήσει να υποβληθεί σε επέμβαση για μείωση του πέους του.

«Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να αφήσεις τους γιατρούς να δώσουν ένα φυσιολογικό σχήμα στο πέος σου ώστε να μην σε πονά, να μπορείς να έχεις σεξουαλική ζωή, να κάνεις παιδιά» τον συμβούλευσε ο Δρ Σαλασάρ Γκονζάλες. Αλλά εκείνος δεν το δέχεται, προτιμά να κρατήσει το πέος που έχει που είναι μεγαλύτερο από όλους τους υπόλοιπους.

Εξετάζοντας το τεράστιο πέος οι γιατροί διαπίστωσαν πως το μεγαλύτερο μέρος του είναι μόνο δέρμα. Οι αδένες του έχουν εκτείνονται στα 18 εκατοστά και το υπόλοιπο είναι μόνο δέρμα και αιμοφόρα αγγεία.

Το μέγεθος του μορίου του Καμπρέρα αποδίδεται σε μια πρωτότυπη «άρση βαρών» που έκανε στη εφηβεία του, τεντώνοντάς το τοποθετώντας βάρη.

«Έχει εμμονή με το μέγεθος του πέους του» λέει ο γιατρός Γκονζάλες. «Άρχισε να το μεγαλώνει από την εφηβεία του, δένοντας βάρη γύρω του».

Η κατάσταση δεν είναι βέβαια εύκολη για τον 54χρονο που συχνά αντιμετωπίζει προβλήματα υγείας λόγω του μεγέθους του πέους του, όπως συχνές ουρολοιμώξεις, ενώ είναι αναγκασμένος να το τυλίγει με επιδέσμους για να μην ξεφλουδίζει.

Για προφανείς λόγους δεν μπορεί να κοιμηθεί μπρούμυτα και τοποθετεί το όργανο σε δικό του μαξιλάρι για να μπορέσει να χαλαρώσει και να μην τον ενοχλεί μέσα στη νύχτα. Παράλληλα δεν μπορεί να έχει υγιή σεξουαλική ζωή. «Ορισμένοι με ρωτούν να χρησιμοποιώ προφυλακτικό και απαντώ πως δεν μπορώ. Δεν μπορώ να κάνω σεξ με κανέναν» λέει.

Όταν ζούσε στις ΗΠΑ είχε επιχειρήσει να κάνει σεξ δύο φορές αλλά η πρώτη γυναίκα έφυγε και μόνο στην όψη του ανδρισμού του ενώ με τη δεύτερη αναγκάστηκε να σταματήσει γιατί πονούσε.

Ο ίδιος χαρακτηρίζει το πέος του «αναπηρία» που τον εμποδίζει να εργαστεί, με αποτέλεσμα να επιβιώνει καταφεύγοντας σε τράπεζες τροφίμων και χάρη σε ένα επίδομα της κυβέρνησης που τον έχει αναγνωρίσει ως ανάπηρο.

«Δεν μπορώ να φορέσω φόρμα όπως οι άλλοι εργαζόμενοι, δεν μπορώ να γονατίσω, δεν μπορώ να τρέξω. Πηγαίνω σε δουλειές, μου λένε πως θα επικοινωνήσουν μαζί μου αλλά ποτέ δεν το κάνουν» εξομολογείται.

Πολλοί πιστεύουν πως το γιγάντιο πέος του είναι ψεύτικο. «Όταν με ρωτούν αν είναι αληθινό τους λέω, θέλετε να το δείτε;» αποκαλύπτει.

mplouza

Οι γιατροί πιστεύουν πως ίσως υπάρχει και κάποια νευρολογικής φύσεως εξήγηση για τη μανία του με το μεγάλο πέος και ο Δρ Γκονζάλες λέει πως το εγκεφαλογράφημα κατέγραψε κάποια ευρήματα στον δεξιό κροταφικό λοβό του.

Το παρελθόν του κρύβει και μια σκοτεινή πλευρά καθώς όσο ζούσε στις ΗΠΑ είχε κατηγορηθεί για άσεμνες πράξεις, όπως επίδειξη των προσόντων του σε δύο ανήλικα κορίτσια. Αναγκάστηκε να εγκαταλείψει τις ΗΠΑ το 2001 αλλά τώρα θέλει να επιστρέψει, ελπίζοντας το άστρο του να λάμψει στη ροζ βιομηχανία.

«Είμαι χαρούμενος με το πέος μου και θα ήθελα να επιστρέψω στην Αμερική και να ζήσω εκεί το υπόλοιπο της ζωής μου. Δεν νιώθω θλίψη επειδή ξέρω πως στις ΗΠΑ υπάρχουν πολλές γυναίκες, κάποια θα είναι στα μέτρα μου. Θα ήθελα να γίνω πορνοστάρ και νομίζω πως θα βγάλω πολλά λεφτά στον τομέα αυτό. Άλλωστε εκεί οι άνθρωποι είναι πιο ανοιχτόμυαλοι, δεν τους νοιάζει τι έχω στο παντελόνι μου» καταλήγει.

Σύμφωνα με τη Daily Mail, η κατάσταση του Καμπρέρα έχει εξήγηση: Με τα βάρη που έβαζε στο πέος του όταν ήταν έφηβος, του άσκησε μεγάλη πίεση και προκάλεσε μικρές ρωγμές στον ιστό. Το σώμα έχει την τάση να επουλώνει τις ρωγμές αυτές με αποτέλεσμα να κύτταρα να αναπτύσσονται και το πέος να μεγαλώνει τόσο σε μήκος όσο και σε διάμετρο.