Τρι03192019

Τελευταία ΕνημέρωσηΤρι, 19 Μαρ 2019 2am

Back Βρίσκεστε εδώ: Αρχική Ειδησεις Παραξενα Ελλαδα

Γκρίνια και κατήφεια στον ΣΥΡΙΖΑ για την καθίζηση

tsipras maximoy profil katifis

«Μαύρα κοράκια με νύχια γαμψά» που θα τραγουδούσε και ο Αλέξης στην εφηβεία του, είναι οι «μυστικές» δημοσκοπήσεις που καταφθάνουν στον ΣΥΡΙΖΑ. Φέρνουν μαύρα μαντάτα στο Μαξίμου και την Κουμουνδούρου, καθώς καθ’ άπασα την επικράτεια το κόμμα υποχωρεί.

Πολύ περισσότερο στη Μακεδονία, όπου δεν καταγράφεται διψήφιο ποσοστό αποδοχής, αφού η κυβέρνηση επέδειξε εξουσιαστική αδιαφορία και για τις εθνικές ευαισθησίες των κατοίκων της.

Στο εσωτερικό του κυβερνώντος κόμματος έχουν περάσει οι ξένοιαστες εποχές των λαμπερών αισιόδοξων χαμόγελων, τότε που η νίκη είχε πολλούς πατεράδες. Τώρα οι ομάδες ανταλλάσσουν φαρμακερά βέλη μεταξύ τους, καθώς οι μεν στοχεύουν να αποποιηθούν την ευθύνη της ήττας, αποδίδοντάς την στους εσωκομματικούς αντιπάλους.

Δεν αρκούμαστε σε αυτή την περιγραφή της εσωκομματικής γκρίνιας, παρότι δημοσιογραφικά είναι γαργαλιστική, καθώς η βασική παράμετρος του «Συριζαικού προβλήματος» είναι η έλλειψη αυτογνωσίας. Για παράδειγμα, ο γραμματέας του κόμματος Π. Σκουρλέτης και η αμφισβητούμενη πλέον ομάδα του Μαξίμου, δέχονται βολές κατά ριπάς, για την οικτρή δημοσκοπική εικόνα που παρουσιάζουν οι υποψήφιοι του κόμματος στους τρεις μεγάλους δήμους.

Δηλαδή τι περίμεναν; Τα παιδιά ανέβηκαν στο αντιμνημονιακό κύμα με έωλες διακηρύξεις, και νόμισαν ότι αρκεί αυτό για να κυβερνήσουν μια προβληματική χώρα και να πάρουν το λαό μαζί τους. Η οίηση δεν τους επιτρέπει να κατανοήσουν ότι έγιναν κυβέρνηση με ψήφους κάτω του 20% του συνόλου των εγγεγραμμένων ψηφοφόρων, με τη βοήθεια του θηριώδους μπόνους των 50 βουλευτών στο πρώτο κόμμα, και με την συνεργασία των ΑΝΕΛ.

Πότε απέκτησαν κοινωνικές αναφορές, πότε πρόλαβαν να ριζώσουν στην κοινωνία, ώστε οι υποψήφιοί τους, όποιοι και να είναι, να τυγχάνουν γενικότερης αποδοχής; Και δεν προβληματίζονται καν από το απλό γεγονός ότι οι υποψήφιοί τους καταρρέουν επειδή παρότι έψαξαν δεν βρήκαν «καλύτερους» (με την έννοια της εκλογικής απήχησης), και αναγκάστηκαν να αρκεστούν στους συντρόφους τους!

Για την Αθήνα ο Ν. Ηλιόπουλος, ένα άγνωστο κομματικό στέλεχος, συμπαθητικό αναμφίβολα παιδί (και μετριοπαθές – σπάνιο για Συριζαίο), αλλά κατά το βιογραφικό του, η μεγαλύτερη πράξη αντίστασης ήταν ότι βρέθηκε μέλος της νεολαίας ΣΥΡΙΖΑ ως έφηβος, ενώ η μάνα του ήταν μεσαίο στέλεχος του ΠΑΣΟΚ!

Η κα Κ. Νοτοπούλου στη Θεσσαλονίκη, προσεφέρθη ως πρόσφατο επί σφαγήν. Νέα, άγνωστη, χωρίς καν κομματική ιστορία – πόσο μάλλον κοινωνικές αναφορές – ήρε τον σταυρόν σε μια περίοδο όπου λόγω του μακεδονικού ο ΣΥΡΙΖΑ στην κοινωνία είναι «proxy war» (που έλεγε κάποτε και ο Νίκος Παππάς για τον Μπόμπολα, πριν τα «βρουν» και με αυτόν).

Στον Πειραιά ο Ν. Μπελαβίλας, ένα κατάλοιπο των ρομαντικών εποχών της αριστεροσύνης των 70s, που έγινε γνωστός σε κάποιους κύκλους από μια μελέτη για την αξιοποίηση του Ελληνικού, φιλική προς το περιβάλλον και σχεδόν... «χίπικης» νοοτροπίας. Άγνωστος στο πλατύ κοινό δεν έχει κάποια τύχη. Όλοι αυτοί όμως είναι πρόβλημα που δημιούργησε ο ΣΥΡΙΖΑ σε αυτούς. Δεν το δημιούργησαν αυτοί στον ΣΥΡΙΖΑ.

Οι τραγικές (προσώρας πάντοτε) δημοκοπήσεις έχουν επιπτώσεις:

Στο εσωτερικό του ΣΥΡΙΖΑ μαίνεται η μάχη για τον χρόνο των εκλογών. Παλιές καραβάνες όπως ο Βούτσης, ο Φίλης και ο Σκουρλέτης, ζητούν (όχι απλώς προτείνουν) εκλογές τον Μάιο ώστε να «μαγκώσει» το άνοιγμα της ψαλίδας. Η άκαπνη ομάδα του Μαξίμου ( οι μόνοι καπνοί που ξέρουν ήταν του Δεκεμβρίου του 2008), επιμένουν για τον Οκτώβριο με την ελπίδα ότι θα ξεχαστούν τα αρνητικά και θα ανακάμψουν.

Εν τω μεταξύ άπασες οι πλευρές χτυπούν τον Βερναρδάκη που – δημοσκόπος ων – βγαίνει και λέει ότι το ΚΙΝΑΛ δεν θα μπει στη Βουλή, θυμώνοντας έτσι και συσπειρώνοντας τους ΠΑΣΟΚους!

Παράλληλα ο κ. Τσίπρας είναι υποχρεωμένος, παρόλο τον θεατρικό «εισαγγελισμό» στην έκφραση, να εκλιπαρεί το ΚΙΝΑΛ (το ΠΑΣΟΚ για να μην κοροϊδευόμαστε) για συνεργασία, και επειδή δεν τη βρίσκει να προσπαθεί να διαγουμίσει τον κόσμο του. Ατελέσφορη ως τώρα η προσπάθεια.

Χθες μετά την συνεδρίαση της Πολιτικής Γραμματείας ο κ. Τσίπρας μίλησε για ένα «πλατύ κάλεσμα» για την δημιουργία ενός ευρύτατου μετώπου και συμπαράταξης», για να αποκρουστεί η άνοδος της ακροδεξιάς (αν δηλαδή συμπορευτεί η Φώφη, θα αντιμετωπιστεί η Λεπέν και η φασιστική «Εναλλακτική για τη Γερμανία»!) .

Ο κ. Τσίπρας έκανε «πλατιά απεύθυνση» στις δυνάμεις που αυτοπροσδιορίζονται στο χώρο της προόδου!

Βάλθηκε να δικαιώσει την έκφραση της Φώφης: «Ο στεναγμός του κ. Τσίπρα προ της ήττας του ακούγεται παντού».

Liberal

Μυστήριο με κουκουλοφόρους... δίπλα σε αστυνομικούς.... στο περιστύλιο της Βουλής

syllal bouli koukouloforoi me mat

Ένα, τουλάχιστον, περίεργο περιστατικό από τα επεισόδια κατά τη διάρκεια του συλλαλητηρίου για τη Μακεδονία στο Σύνταγμα γεννά ερωτήματα.

Πολλά ερωτήματα προκαλεί βίντεο που κάνει τον γύρο των μέσω κοινωνικής δικτύωσης.

Στο βίντεο φαίνονται κουκουλοφόροι να βρίσκονται στο περιστύλιο της Βουλής ενώ ήδη έχει αρχίσει η “βροχή” των χημικών, και να βρίσκουν “καταφύγιο” δίπλα σε πυροσβέστες και αστυνομικούς των ΜΑΤ. 

Πολλοί χρήστες των μέσω κοινωνικής δικτύωσης ζητούν εξηγήσεις από τις αρχές για την ταυτότητα αυτών των κουκουλοφόρων. 

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΕΠΙΜΑΧΟ ΒΙΝΤΕΟ

https://www.facebook.com/NickVKonst/videos/10219025541335856/

Το δίδυμο... αδερφάκι της Κύπρου μας βρίσκεται στην Ελλάδα (vid)

glaronisi like cyprus

Υπάρχει ένας τόπος στην Ελλάδα που μοιάζει απίστευτα με την Κύπρο. Δεν είναι κάποιο κοσμοπολίτικο μέρος, ούτε μέρος με τουρισμό. Οι μόνοι μόνιμοι κάτοικοί του είναι οι... γλάροι. Δείτε πού βρίσκεται η "μικρογραφία" της Μεγαλονήσου.

Το Γλαρονήσι στην περιοχή Σκροπονέρια Βοιωτίας, είναι ένας τόπος που από ψηλά και αναπάντεχα μοιάζει απίστευτα με την Κύπρο.
 
Είναι από τα... παράξενα της Ελλάδας. Στην αρχαιότητα το νησί, ήταν γνωστό με το όνομα "φωκών όρμος".

Ο όρμος του Σκροπονερίου ή των Σκροπονερίων (ή Σκορπονερίων) είναι η πρόσβαση του Δήμου Ορχομενού στη θάλασσα, στον βόρειο Ευβοϊκό κόλπο, και απέχει 14 χιλιόμετρα βορειοανατολικά του Ακραιφνίου και 88 χιλιόμετρα από την Αθήνα.

Νότια του όρμου βρίσκεται η Παραλίμνη (η πιο νότια λίμνη της Ελλάδας που έχει νούφαρα) και το όρος Πτώον.

Το ανατολικότερο τμήμα του όρμου ανήκει στον Δήμο Χαλκιδέων (περιφερειακή ενότητα Ευβοίας) και το δυτικότερο, με το ψαροχώρι στο βάθος του όρμου, στην Τοπική Κοινότητα Κοκκίνου του Δήμου Ορχομενού (περιφερειακή ενότητα Βοιωτίας).

Λόγω της σχετικά δύσκολης οδικής πρόσβασης, έχει διατηρήσει την φυσική του ομορφιά και το τοπίο είναι μαγευτικό. Ενδείκνυται για θαλάσσια σπορ, για μπάνιο σε παρθένα ήρεμη παραλία αλλά και για ψάρεμα. Στο βάθος του όρμου (που ανήκει στον Δήμο Ορχομενού) υπάρχει ταβερνάκι όπου μπορείτε να βρείτε τα πάντα. Φρέσκο ψάρι, οποιοδήποτε άλλο ψητό ή μπορείτε να πιείτε το ποτό σας ή τον καφέ σας μετά το μπάνιο.

Μοναδικό φαινόμενο της Σελήνης στις 21 Ιανουαρίου, ορατό στην Ελλάδα - "Πανσέληνος του λύκου" με σύνοδο Πλανητών

selini kokkini kolones

«Τρία σε ένα» το βράδυ της Κυριακής 20 Ιανουαρίου προς χαράματα της Δευτέρας 21 Ιανουαρίου: πανσέληνος, υπερπανσέληνος και ολική σεληνιακή έκλειψη.

Η πρώτη πανσέληνος του έτους θα συνδυασθεί με μια ολική έκλειψη Σελήνης, ενώ ταυτόχρονα το φεγγάρι θα βρίσκεται στο κοντινότερο σημείο της τροχιάς του από τη Γη (στο περίγειο) και έτσι θα φαίνεται πιο μεγάλο και φωτεινό (Υπερ-Σελήνη ή υπερπανσέληνος), αλλά και πιο σκουροκόκκινο λόγω της έκλειψης.

Ολική σεληνιακή έκλειψη συμβαίνει, όταν το φεγγάρι καλύπτεται ολόκληρο από τη σκιά της Γης. Η προηγούμενη είχε συμβεί στις 27 Ιουλίου 2018. Η νέα έκλειψη του Ιανουαρίου θα είναι η τελευταία ολική έκλειψη Σελήνης έως τις 26 Μαΐου 2021, αλλά η επόμενη έκλειψη που θα είναι ορατή από την Ελλάδα, θα αργήσει ακόμη περισσότερο, έως τον Φεβρουάριο του 2024, δηλαδή σε πέντε χρόνια.

Στη χώρα μας, η είσοδος της Σελήνης στη σκιά της Γης, δηλαδή η έναρξη της μερικής έκλειψης, θα ξεκινήσει στις 5:34 ώρα Ελλάδας και το φεγγάρι θα βρίσκεται σε ύψος 25 περίπου μοιρών στον δυτικό ουρανό. Η ολική φάση της έκλειψης, που θα διαρκέσει περίπου μία ώρα, θα είναι ορατή σχεδόν από όλη την Ελλάδα (εκτός από κάποιες περιοχές της νότιας και ανατολικής Ελλάδας), συμπεριλαμβανομένης της Αθήνας, όπου το φαινόμενο θα αρχίσει περίπου στις 06:41 ώρα Ελλάδας, θα φθάσει στο μέγιστο σημείο του στις 07:12 και θα ολοκληρωθεί στις 07:43 ώρα Ελλάδας.

Για να δουν όλο το φαινόμενο, το οποίο μαζί με τη μερική έκλειψη θα διαρκέσει σχεδόν τρεισήμισι ώρες, οι παρατηρητές στη χώρα μας θα πρέπει να έχουν ανεμπόδιστο ορίζοντα προς τα δυτικά, ειδικά κατά την ολική φάση της έκλειψης, όταν η Σελήνη θα βρίσκεται πολύ χαμηλά.

Αντίθετα με τις δυνητικά επικίνδυνες ηλιακές εκλείψεις, δεν χρειάζεται η λήψη προστατευτικών μέτρων για να δει κανείς απευθείας τη σεληνιακή έκλειψη με γυμνά μάτια, καθώς το φεγγάρι δεν είναι τόσο λαμπρό όσο ο Ήλιος.

Η έκλειψη στην ολότητά της -δηλαδή μαζί με το φαινόμενο της παρασκιάς και της μερικής έκλειψης που προηγείται και έπεται της ολικής- θα είναι ορατή μόνο από το πιο δυτικό τμήμα της Ευρώπης, τη δυτική Αφρική, τη Βόρεια και Νότια Αμερική και τον ανατολικό Ειρηνικό Ωκεανό.

Η πρώτη πανσέληνος του έτους, που φέτος θα συμβεί στις 07:16 ώρα Ελλάδας της 21ης Ιανουαρίου, ονομαζόταν παραδοσιακά από τους Ινδιάνους της Αμερικής «πανσέληνος του λύκου», επειδή εκείνη την εποχή του χρόνου κοπάδια πεινασμένων λύκων ούρλιαζαν γύρω από τους καταυλισμούς των ανθρώπων.

Θα είναι το πρώτο από τα τρία «σούπερ-φεγγάρια» του 2019, καθώς φέτος θα υπάρξει τρεις φορές Υπερ-Σελήνη, δηλαδή ο δορυφόρος της Γης θα φαίνεται πιο κοντινός και λαμπερός από ό,τι συνήθως. Η επόμενη υπερπανσέληνος θα συμβεί στις 19 Φεβρουαρίου.

Την επόμενη μέρα, την Τρίτη 22 Ιανουαρίου, θα υπάρξει άλλο ένα ενδιαφέρον αστρονομικό φαινόμενο, ένα πολύ κοντινό πλησίασμα (σύνοδος) στον ουρανό της Αφροδίτης και του Δία.

Οι δύο φωτεινοί πλανήτες θα είναι ορατοί σε απόσταση μόνο 2,4 μοιρών μεταξύ τους στον πρωινό ουρανό προς την ανατολή, λίγο πριν ο Ήλιος ανατείλει. Στις 31 Ιανουαρίου στους δύο πλανήτες θα προστεθεί και η Σελήνη, ώστε θα υπάρξει τριπλή σύνοδος το ξημέρωμα.

Mε πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Πού βρίσκεται η ψυχή για δύο ημέρες μετά το θάνατο

psixithanatos

Για διάστημα δύο ημερών μετά το θάνατο η ψυχή απολαύει σχετικής ελευθερίας και έχει δυνατότητα να επισκεφθεί τόπους που της ήταν προσφιλείς στο παρελθόν, αλλά την Τρίτη ημέρα μετακινείται σε άλλες σφαίρες.

Στο σημείο αυτό αναφορικά με την ψυχή και τον θάνατο, ο Αρχιεπίσκοπος Ιωάννης απλώς επαναλαμβάνει τη διδασκαλία που η Εκκλησία ήδη γνωρίζει από τον 4ο αιώνα, όταν ο άγγελος που συνόδευσε τον Αγ. Μακάριο Αλεξανδρείας στην έρημο, του είπε, θέλοντας να ερμηνεύσει την επιμνημόσυνη δέηση της Εκκλησίας για τους νεκρούς την Τρίτη ημέρα μετά θάνατο:

«Όταν γίνεται η προσφορά της αναίμακτης θυσίας (μνημόσυνο στη θεία λειτουργία) στην Εκκλησία την τρίτη ημέρα, η ψυχή του κεκοιμημένου δέχεται από τον φύλακα άγγελο της ανακούφιση για τη λύπη που αισθάνεται λόγω του χωρισμού της από το σώμα... Στο διάστημα των δύο πρώτων ημερών επιτρέπεται στην ψυχή να περιπλανηθεί στον κόσμο, οπουδήποτε εκείνη επιθυμεί, με τη συντροφιά των αγγέλων που τη συνοδεύουν.

Ως εκ τούτου η ψυχή, επειδή αγαπά το σώμα, μερικές φορές περιφέρεται στο οίκημα στο οποίο το σώμα της είχε σαβανωθεί, περνώντας έτσι δύο ημέρες όπως ένα πουλί που γυρεύει τη φωλιά του. Αλλά η ενάρετη ψυχή πλανιέται σε εκείνα τα μέρη στα οποία συνήθιζε να πράττει αγαθά έργα. Την τρίτη ημέρα, Εκείνος ο Οποίος ανέστη ο Ίδιος την τρίτη ημέρα από τους νεκρούς καλεί την ψυχή του Χριστιανού να μιμηθείτη δική Του ανάσταση, να ανέλθει στους Ουρανούς όπου θα λατρεύει το Θεό όλων.»

Στην Ορθόδοξη νεκρώσιμη ακολουθία, ο Αγ. Ιωάννης ο Δαμασκηνός περιγράφει παραστατικά την κατάσταση της ψυχής η οποία, έχοντας μεν αφήσει το σώμα αλλά παραμένοντας στη γη, είναι ανίκανη να επικοινωνήσει με τους αγαπημένους της τους οποίους βλέπει: «Οίμοι, οίον αγώνα έχει η ψυχή χωριζόμενη εκ του σώματος! Οίμοι, πόσα δακρύει τότε, και ουχ υπάρχει ο ελεών αυτήν! Προς τους αγγέλους τα όμματα ρέπουσα, άπρακτα καθικετεύει προς τους ανθρώπους τας χείρας εκτείνουσα, ουκ έχει τον βοηθούντα. Διό, αγαπητοί μου αδελφοί, εννοήσαντες ημών το βραχύ της ζωής, τω μεταστάντι την ανάπαυσιν, παρά Χριστού αιτησώμεθα, και ταις ψυχαίς ημών το μέγα έλεος».

Σε γράμμα του προς τον αδελφό μιας αποθνήσκουσας γυναίκας, ο Όσιος Θεοφάνης ο Έγκλειστος γράφει: «Η αδελφή σου δεν θα πεθάνει. Το σώμα του ανθρώπου πεθαίνει, αλλά η προσωπικότητά του συνεχίζει να ζει. Απλώς μεταφέρεται σε μια άλλη τάξη ζωής... Δεν είναι εκείνη που θα βάλουν στον τάφο. Εκείνη βρίσκεται σε έναν άλλο τόπο όπου θα είναι θα είναι ακριβώς το ίδιο ζωντανή όσο και τώρα.

Τις πρώτες ώρες και ημέρες θα βρίσκεται γύρω σου. Μόνο που δεν θα λέει τίποτα και εσύ δεν θα μπορείς να την δεις. Θα είναι όμως ακριβώς εδώ. Να το έχεις αυτό στο νου σου. Εμείς που μένουμε πίσω θρηνούμε για τους κεκοιμημένους, όμως για εκείνους τα πράγματα είναι αμέσως πιο εύκολα. Είναι πιο ευτυχισμένοι στη νέα κατάσταση. Όσοι έχουν πεθάνει και κατόπιν επαναφέρθηκαν στο σώμα διαπίστωσαν ότι το σώμα ήταν μια πολύ στενάχωρη κατοικία. Και η αδελφή σου θα αισθάνεται έτσι. Είναι πολύ καλύτερα εκεί, και εμείς νοιώθουμε οδύνη σαν να της έχει συμβεί κάτι απίστευτα κακό! Θα μας κοιτάζει και σίγουρα θα μένει κατάπληκτη με την αντίδρασή μας».

Θα πρέπει να έχουμε υπόψη ότι η ανωτέρω περιγραφή των πρώτων δύο ημερών του θανάτου αποτελεί γενικό κανόνα, ο οποίος κατά κανένα τρόπο δεν ισχύει σε όλες τις περιπτώσεις. Πράγματι τα περισσότερα παραδείγματα από την Ορθόδοξη γραμματεία, δεν συνάδουν με αυτόν τον κανόνα, και ο λόγος είναι φανερός: οι άγιοι, μην έχοντας καμιά απολύτως προσκόλληση στα εγκόσμια και ζώντας σε διαρκή προσδοκία της αναχώρησής τους για την άλλη ζωή, δεν ελκύονται καν από τους τόπους όπου έπρατταν τα αγαθά τους έργα αλλά ξεκινούν αμέσως την άνοδο τους στους Ουρανούς. Άλλοι, ξεκινούν την άνοδο τους πριν το τέλος των δύο ημερών για κάποιον ειδικό λόγο που μόνον η Θεία Πρόνοια γνωρίζει.

Από την άλλη οι σύγχρονες «μεταθανάτιες» εμπειρίες, ατελείς καθώς είναι, ανήκουν όλες στον εξής κανόνα: η «εξωσωματική» κατάσταση αποτελεί μόνο το ξεκίνημα της αρχικής περιόδου ασώματης «περιπλάνησης» της ψυχής στους τόπους των επιγείων δεσμών της. Όμως κανείς από αυτούς τους ανθρώπους δεν έχει παραμείνει νεκρός για αρκετό χρονικό διάστημα, έστω μέχρι να συναντήσει τους αγγέλους που πρόκειται να τον συνοδεύσουν.

Μερικοί επικριτές της Ορθόδοξης διδασκαλίας για την μετά θάνατον ζωή, θεωρούν ότι τέτοιες αποκλίσεις από το γενικό κανόνα για την μεταθανάτια εμπειρία αποδεικνύουν την ύπαρξη «αντιφάσεων» στην Ορθόδοξη διδασκαλία. Αυτοί οι επικριτές όμως είναι απλώς και μόνο προσκολλημένοι στις «κατά γράμμα» ερμηνείες. Η περιγραφή των πρώτων δύο ημερών, καθώς και των επομένων, σε καμιά περίπτωση δεν αποτελεί κάποια μορφή δόγματος. Είναι απλώς ένα «μοντέλο», το οποίο μάλιστα εκφράζει την πιο συνηθισμένη χρονική σειρά των εμπειριών της ψυχής μετά τον θάνατο.

Οι πολλές περιπτώσεις, τόσο στην Ορθόδοξη γραμματεία όσο και στις αναφορές σύγχρονων σχετικών εμπειριών, όπου οι νεκροί έχουν στιγμιαία εμφανιστεί στους ζωντανούς μέσα στην πρώτη ή τις δύο πρώτες ημέρες μετά το θάνατο, μερικές φορές σε όνειρα, είναι παραδείγματα που επαληθεύουν το ότι όντος η ψυχή συνήθως παραμένει κοντά στη γη για κάποια σύντομη χρονική περίοδο. Κατά την τρίτη ημέρα, και συχνά πιο πριν, η περίοδος αυτή φθάνει στο τέλος της.

Ανάλυση του λόγου περί θανάτου του Αγίου Ιωάννου Μαξίμοβιτς, Από το βιβλίο του π. Σεραφείμ Ρόουζ