Δευ10232017

Τελευταία ΕνημέρωσηΔευ, 23 Οκτ 2017 2pm

Back Βρίσκεστε εδώ: Αρχική BLOGOSFAIRA Ανάμεσα στους 3 αγαπημένους Μεσογειακούς προορισμούς των Αμερικανών η Ελλάδα

Ανάμεσα στους 3 αγαπημένους Μεσογειακούς προορισμούς των Αμερικανών η Ελλάδα

nisi simaia

To 82% των Αμερικανών που προγραμματίζουν διακοπές στην Ευρώπη προτιμούν Μεσογειακούς προορισμούς, κατατάσσοντας την Ελλάδα στην τρίτη θέση των πιο περιζήτητων προορισμών στη Μεσόγειο, με μερίδιο 9%.

Αυτό είναι ένα από τα συμπεράσματα στα οποία καταλήγει το βαρόμετρο των ταξιδίων μακρινών αποστάσεων που συνέταξε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ταξιδίων (ETC).

Η έρευνα εξετάζει τις ταξιδιωτικές προτιμήσεις των Αμερικανών, της δεύτερης μεγαλύτερης αγοράς εξερχόμενου τουρισμού στον κόσμο, μετά την Κίνα, όπως αποδεικνύεται από τα στοιχεία εξερχόμενου τουρισμού του 2015 (74 εκατ. ταξίδια στο εξωτερικό με ταξιδιωτικές δαπάνες ύψους 113 δισ. δολαρίων ΗΠΑ, στοιχεία ΠΟΤ).

Σύμφωνα με το βαρόμετρο της ETC, από τους Μεσογειακούς προορισμούς η Ιταλία είναι η νούμερο 1 επιλογή των ταξιδιωτών από τις ΗΠΑ, η οποία είναι και ο δεύτερος πιο περιζήτητος προορισμός στην Ευρώπη (μετά τη Γαλλία), με έναν στους 3 Αμερικανούς (31%) που θα επισκεφθούν την Ευρώπη να προγραμματίζουν το επόμενο ταξίδι τους στη χώρα.

Σε επίπεδο Μεσογείου, τη δεύτερη θέση καταλαμβάνει η Ισπανία με μερίδιο 18% ενώ στην τρίτη ακολουθει η χώρα μας.

Στην πλειονότητά τους οι Αμερικανοί αναφέρουν ότι επόμενος προορισμός τους στην Ευρώπη θα είναι η Γαλλία (37%), η Ιταλία (31%) και η Γερμανία (26%).

Σύμφωνα με την έρευνα, οι Αμερικανοί επισκέπτονται την Ευρώπη με τα εξής ενδιαφέροντα:

1. Φύση | 15%

2. Γνωστά αξιοθέατα | 14%

3. Ιστορία και Πολιτισμός | 12%

4. Να δουν όσο το δυνατό περισσότερα σε σύντομο χρονικό διάστημα | 12%

5. Να αποκτήσουν εμπειρίες από την τοπική κουλτούρα | 11%

6. Να χαλαρώσουν και να φορτίσουν τις μπαταρίες τους σε ένα ιδιαίτερο περιβάλλον | 10%

7. Να δοκιμάσουν την τοπική κουζίνα | 8%

8. Να επιδοθούν σε δραστηριότητες στην ύπαιθρο | 6%

9. Για shopping ακριβών και πολυτελών επώνυμων προϊόντων | 5%

Γαστρονομία και τουρισμός του Αιγαίου στην καρδιά της Νέας Υόρκης

Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου παρουσιάζει στην “καρδιά” της Νέας Υόρκης τον τουριστικό της πλούτο. Με την συμμετοχή της στη μεγάλη έκθεση Greek Panorama - Tourism, Culture, Gastronomy 2017, που διοργανώνεται για πρώτη φορά φέτος, από 11 έως και 13 Μαΐου ,στον εμβληματικό και παγκοσμίως διάσημο Grand Central Terminal Station – τον κεντρικό συγκοινωνιακό κόμβο της πόλης, με άνω των 750.000 διερχόμενων επισκεπτών καθημερινά – η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου δίνει την δυνατότητα στα νησιά της να κάνουν ένα δυναμικό άνοιγμα στην αμερικανική τουριστική αγορά, παράλληλα με την προβολή και ανάδειξη των τοπικών, παραδοσιακών προϊόντων.

Η διοργάνωση της 1ης Έκθεσης Greek Panorama, στην ιστορική, κεντρική αίθουσα Vanderbilt Hall του Grand Central Terminal Station, θα λάβει χώρα στις 12 και 13 Μαΐου 2017. Με βασικά στοιχεία τον Τουρισμό, τον Πολιτισμό και την Γαστρονομία, δημιουργείται μία επιτυχημένη συνταγή, ώστε το κέντρο της Νέας Υόρκης να «μυρίσει» Ελλάδα. Θα περιλαμβάνει παρουσιάσεις για κάθε τουριστικό προορισμό της Ελλάδας καθώς και προβολή πλήθους κλάδων, όπως luxury tourism, ελληνική γαστρονομία, real estate, shopping, yachting & cruises κ.α. και η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου συμμετέχει με τα νησιά Ρόδος, Κάσος, Νίσυρος, Λέρος, Πάρος, Αντίπαρος και Μήλος.

Είναι η πρώτη φορά που διοργανώνεται μία, τέτοιας έκτασης και μορφής, παρουσία της Ελλάδας στο συγκεκριμένο χώρο, ο οποίος βρίσκεται στην “καρδιά” του Μανχάταν, στη συμβολή των 42nd Street και Park Avenue . Ο σταθμός Grand Central Terminal του μετρό είναι η πιο πολυσύχναστη στάση στο σύστημα μετρό της Νέας Υόρκης. Κατά μέσο όρο, 7.500 άτομα την ώρα περνούν από τη γωνία της 42ης Οδού και της λεωφόρου Vanderbilt, καθιστώντας την μία από τις πιο πολυσύχναστες διασταυρώσεις στην πόλη.

Με τρεις αμερικανικές εταιρείες να πετούν απευθείας στην Αθήνα και με την καθημερινή πτήση της Emirates, όλο τον χρόνο, η 1η έκθεση Greek Panorama, κάνει ένα βήμα να φέρει την Ελλάδα πιο κοντά στο αμερικανικό ταξιδιωτικό κοινό. Ένα κοινό που έχει διπλασιάσει τις αφίξεις του στη χώρα μας τα τελευταία χρόνια.

Αρωγός της προσπάθειας για την επιτυχημένη προβολή της Ελλάδας και της προώθησης των ελληνικών προϊόντων στις ΗΠΑ είναι η ελληνική πρεσβεία στην Ουάσιγκτον, ενώ καθοριστική είναι η συμβολή της ελληνικής ομογένειας και σύσσωμης της ελληνοαμερικανικής κοινότητας.

Κύριος στόχος της έκθεσης είναι η προώθηση των ελληνικών προϊόντων στο αμερικανικό κοινό. Δεδομένου ότι οι Αμερικανοί δίνουν μεγάλη σημασία στην αυθεντικότητα των προϊόντων (originality), η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, φέροντας επάξια τον εντυπωσιακό τίτλο της Γαστρονομικής Περιφέρειας της Ευρώπης 2019, διαθέτει όλα τα προαπαιτούμενα για να κατακτήσει την αμερικανική αγορά με τα υψηλής ποιότητας και διατροφικής αξίας, παραδοσιακά προϊόντα των νησιών της.

H Πέμπτη 11 Μαΐου, είναι αφιερωμένη στις συνεδριάσεις b2b για την ελληνική και την αμερικανική τουριστική βιομηχανία και απευθύνονται αποκλειστικά σε επαγγελματίες από την Αμερική και την ελληνική αγορά.

Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να διεξάγουν ατομικές προκαθορισμένες συναντήσεις με ειδικά επιλεγμένους αγοραστές, επαγγελματίες και στελέχη επιχειρήσεων της αμερικανικής ταξιδιωτικής αγοράς.

Η εκδήλωση b2b θα διεξαχθεί στο χώρο του Kellari στο Μανχάταν και θα συνδυαστεί με ελληνικές γαστρονομικές παρουσιάσεις από διακεκριμένους σεφ.

Ήδη, οι συνεδριάσεις b2b έχουν κερδίσει το ενδιαφέρον πολλών επαγγελματιών στην αμερικανική ταξιδιωτική αγορά, καθώς είναι μια μοναδική ευκαιρία να πραγματοποιηθούν μεμονωμένες επαγγελματικές συναντήσεις με ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις και προορισμούς.

Το βράδυ της ίδιας ημέρας οι επαγγελματίες και οι εκθέτες, θα έχουν τη δυνατότητα να παραβρεθούν στο επίσημο δείπνο της «Greek Panorama» με προσκεκλημένους εκπροσώπους της ελληνικής και αμερικανικής τουριστικής αγοράς, καθώς και με πλήθος δημοσιογράφων και παραγόντων.

Οι παραπάνω προγραμματισμένες εκδηλώσεις αποσκοπούν στην ενίσχυση των σχέσεων μεταξύ των δύο πλευρών, παράλληλα με την έναρξη της έκθεσης στις 12 και 13 Μαΐου, με ελεύθερη και δωρεάν είσοδο για το κοινό.

Μια σειρά εκδηλώσεων και διαγωνισμών σε όλη τη διάρκεια του διημέρου της έκθεσης, έχει σκοπό να προσφέρει μια εξαιρετικά αληθινή "ελληνική" εμπειρία για όλους τους επισκέπτες, σε ένα περιβάλλον με κύρια χαρακτηριστικά του την ελληνική φιλοξενία και πλούσιες γαστρονομικές

reporter